Kečap Heinz v novi oglaševalski akciji financira napitnine
Nova oglaševalska akcija za blagovno znamko Kraft Heinz je brez primere. Zadnje čase spremljamo neverjetne in zelo igrive aktivacije tega podjetja, a tokratna prekaša vse dosedanje.
Kaja Kovič
V oglaševalski akciji »Napitnina za Heinz« (»Tip for Heinz«) preko družbenih omrežij in zunanjih oglasnih površin pozivajo restavracije, naj obiskovalcem med obedovanjem k mizi prinesejo kečap Heinz. Tisti, ki jedo v restavracijah, v katerih ne ponujajo kečapa, lahko do 21. decembra pustijo lastnikom dodaten dolar »napitnine za Heinz«, dokaz napitnine delijo na spletu in nato dobijo povračilo napitnine (nekateri srečneži pa bodo dobili povračilo za celoten račun).
Blagovna znamka v sklopu projekta ponuja tudi brezplačno celoletno zalogo kečapa za prvih deset restavracijam, ki preidejo na Heinzov kečap.
Ker potrošniki ne morejo doseči sprememb
Aktivacijo so si omislili na podlagi raziskave, v kateri so anketirali 1372 ljudi v ZDA in ugotovili, da 77 odstotkov ameriških potrošnikov, ko jedo zunaj, najraje uživa Heinzov kečap, 44 odstotkov pa jih meni, da ne morejo storiti ničesar, da bi spremenili blagovno znamko kečapa, ki jo ponujajo restavracije. Anketiranci so najpogosteje uporabljali besedo »razočaran«, ko so opisovali njihove občutke ob novici, da v določeni restavraciji ni Heinzovega kečapa.
Njihove poteze so korak pred časom
Prizadevanja podjetja spodbujajo bolj pozitivno vrednotenje blagovne znamke, saj jih uvajajo v času, ko potrošniki vedno bolj zavzeto iščejo bolj personalizirane izkušnje, po drugi strani pa se po pandemiji restavracije borijo, da bi si povrnile izgube. Kot omenjeno, bo oglaševalska akcija bo potekala na družbenih omrežjih (Instagram in TikTok) ter zunanjih oglasnih površinah (med drugim tudi na Times Squaru v New Yorku).