KFC vabi na »pomfrijev pogreb«
KFC Kanada je predstavil satirično oglaševalsko akcijo, v kateri se s posebnim pogrebnim sprevodom poslavlja od svojega pomfrija in predstavlja njegovega naslednika.
Idejo za akcijo so dobili iz kritik Kanadčanov, ki pravijo, da je KFC-jev ocvrti krompirček zanič, saj naj bi bil premalo hrustljav in brez okusa. »Blagovna znamka KFC je drzna in zabavna, hkrati pa poslušamo svoje kupce. Kot odgovor na njihove kritike smo se odločili na ulicah Toronta prirediti 'pogreb' starega pomfrija, nova satirična kampanja pa nam omogoča predstavitev novega izdelka, na katerega smo ponosni,« je ob tej priložnosti dejal Azim Akhtar, direktor marketinga pri KFC Canada.
Na »pogrebu« so po mestnih ulicah popeljali mrliški voz, v njem pa skrinjico, polno ocvrtega krompirčka. In kakšen bo novi pomfri? Pravijo, da bo dovolj hrustljav in začinjen, da bo zadovoljil tudi najstrožje kritike.
Še to – za vse, ki se »pogreba« niso mogli udeležiti osebno, pa bi ga želeli videti, bodo pripravili tudi neposreden prenos, ki bo na ogled danes ob 12. uri po kanadskem času na KFCFryFuneral.com.