z
Aktualno

Ključni komunikacijski trendi leta 2024

Na katere trende, poleg volitev, umetne inteligence in krepitve trajnostnih aktivnosti, morate biti še pozorni v letu 2024?

Grayling, vodilno svetovno podjetje na področju strateškega komuniciranja, je objavil letno poročilo o trendih »Ustvarjanje prednosti 2024«, ki nudi celovit pregled petih ključnih trendov, ki bodo v letošnjem letu opredelili globalno komunikacijsko krajino. Te pa so Graylingovi strokovnjaki z vsega sveta obogatili s svojimi znanji, izkušnjami in spoznanji.

Pet ključnih trendov v letu 2024

Leto volitev: Leto 2024 je z volitvami najbolj obarvano leto doslej, saj bo približno polovica svetovnega prebivalstva v več kot 70-ih državah sveta odšla na volišča. Pričakovati je, da bodo geopolitični premiki, zlasti novembrske ameriške predsedniške volitve, močno vplivali na podjetja in industrije.

Umetna inteligenca: UI postaja vseprisotna značilnost delovnih okolij in našega vsakdana. Pomembna naloga podjetij bo, da svoje zaposlene podpirajo in vključujejo v postopke uvajanja umetne inteligence.

Oživljanje trajnosti: Zagretost za trajnostno ukrepanje upada. Direktiva EU o poročanju podjetij o trajnosti bo poskušala oživiti to temo ter zagotoviti pošteno, pregledno, odgovorno in dostopno poročanje vseh podjetij o svojih vplivih na trajnost.

Manj hrupa, več pomoči, več upanja: V dobi hitre digitalne evolucije, ki jo ponazarjata Metina uvedba Threads v letu 2023 in porast UI filtrov na TikToku, morajo podjetja ohraniti fokus na ljudeh ter ustvarjati vsebine, ki resnično povezujejo in navdihujejo.

Podpiranje t. i. odrasti: Zmanjševanje porabe in filozofija »manj je več« se širi, z njima pa gibanje za zmanjšanje rasti, t. i. odrast, ki je vse pomembnejša tema v razpravah o prihodnosti našega planeta in družbe.

Kako izkoristiti premike v letu 2024?

»Leto 2024 bi lahko definiralo, kakšen bo naš svet v prihodnjih letih. Razumeti moramo, da so spremembe, čeprav včasih zastrašujoče, temelj priložnosti,« pravi Robert Škunca, direktor agencije Grayling za jugovzhodno Evropo. »Graylingovo poročilo nudi vpogled in nasvete, kako izkoristiti te premike; kako jih razumeti in strateško krmariti z njimi.«

Poročilo poleg izpostavljenih trendov opredeljuje tudi 10 razvojnih priložnosti, ki jih lahko organizacije uvedejo razmeroma hitro in tako izboljšajo svojo konkurenčnost. Te segajo od družbenih komentatorjev do dogodkov v živo in drugo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji