Ključni nasveti o TikToku za leto 2024
Primož Oberč, ustanovitelj in direktor agencije WeAreTikTok, je z bralci MM-a delil pomembne informacije o platformi, ki je tik pred velikim (oglaševalskim) prebojem tudi v naši regiji.
Kaja Kovič
Oberč je v luči novosti, ki jih leto 2024 prinaša za TikTok, nanizal nekaj trendov in dejstev, na katere morajo biti blagovne znamke in ustvarjalci v prihodosti zelo pozorni.
1. Leta 2024 bomo v Sloveniji presegli milijon uporabnikov. To bo pomeni, da bo skoraj polovica Slovencev vsaj enkrat tedensko odprla aplikacijo TikTok.
2. Od januarja 2024 dalje bo v Sloveniji in širši regiji končno na voljo oglaševanje na TikToku. To pomeni veliko novih priložnosti za blagovne znamke – nizki stroški, malo konkurence in ustaljeni uporabniki aplikacije, ki poznajo dinamiko TikToka.
3. Blagovne znamke, ki bodo pripravljene, bodo lahko prve izkoristile »noro nizke« stroške oglaševanja in boljše rezultate. Prednost bodo seveda imele znamke, ki so že prisotne na TikToku in že ustvarjajo vsebino.
4. TikTok bo postajal vse bolj podoben YouTubu. Spodbujal bo daljše videe in boljšo vsebino. To pomeni, da bo vse bolj pomembno, da ustvarjalci poznajo svoje občinstvo in ustvarjajo primerno vsebino. Preboji bodo vse redkejši in težji, zato sogovornik priporoča, da začnete raziskovati in ustvarjati že danes.
5. Vse več blagovnih znamk bo TikTokove kratke posnetke uporabljalo tudi na Facebooku in Instagramu, kar bo na področje vsebinske produkcije prineslo pravo malo revolucijo. Tisti, ki že zdaj v oglaševanju cenijo in ustvarjajo dobro vsebino (UGC), bodo imeli veliko prednost pred ostalimi.
6. S prihodom oglaševanja na TikTok, bo na platformo vstopilo veliko podjetji, a zelo malo jih bo vedelo, kako se na platformi predstavljati in kaj točno tam početi. Vlagajte čas in denar v ustvarjalnost, dobre zgodbe in ljudi, ki obvladajo to področje. TikTok bo zahteval drugačen pristop kot ostali kanali in tisti, ki se temu ne bodo prilagodili, bodo izpadli. Blagovne znamke za gledalčevo pozornost na TikToku tekmujejo z najboljšimi ustvarjalci z vsega sveta, zato mora biti vsebina toliko bolj primerna in zanimiva za njihovo ciljno občinstvo.
7. Veliki vplivneži bodo občutili spremembe. Vse več bo manjših ustvarjalcev, ki znajo ustvarjati dobre vsebine in imajo normalne cene. Glavna metrika pri ustvarjalcih na TikToku je kakovost vsebine, ne doseg. To pomeni, da se bo pojavila nova veja ustvarjalcev, ki bodo sposobni narediti vrhunsko oglasno vsebino za znamke.
8. Organski dosegi se bodo zmanjšali. Blagovne znamke in vplivneži bodo vse pogosteje uporabljali spark oglaševanje, da bodo promovirali svoje objave.
9. Tako kot na YouTubu se bodo tudi ustvarjalci na TikToku pojavljali v različnih nišah. Trenutno je še ogromno nezasedenih niš, v katerih lahko kot nov ustvarjalec dosežete zelo veliko.
10. Pripravite se na velik porast novih agencij in ustvarjalcev, zato bodite pozorni, ali zares obvladajo svoj posel, TikTok in ustvarjanje vsebin. Zgodilo se bo to, kar se danes dogaja na Meti – veliko malih ponudnikov, a le peščica dejansko uspešnih.