Knjiga, zaradi katere boste vzljubili nove tehnologije
Pandemija in vzpon novih tehnologij v marketingu močno vplivata na potrošnike, ki vedno bolje vedo, kakšne uporabniške izkušnje si želijo. Blagovne znamke morajo že danes dodobra premisliti, kako pristopiti do njih, saj postajajo potrošniki vse pametnejši
Kaja Kovič
Knjiga The internet of customer value: How Web3 and the Metaverse are changing the game in customer experience (Internet vrednosti za potrošnike: kako splet 3.0 in metavesolje spreminjata pravila igre na področju potrošniške izkušnje) govori o tem, kako tehnološki trendi že spreminjajo izkušnjo potrošnikov, in dokaže, da imajo blagovne znamke, ki tem trendom sledijo, dodano vrednost in zato jih javnost bolj ceni. Avtor knjige Steven Van Belleghem o knjigi pove: »Če splet 3.0 in metavesolje izpolnita svojo obljubo, bo odnos med blagovnimi znamkami in potrošniki določen povsem na novo. Moč blagovnih znamk se bo premaknila, njihove skupnosti bodo rasle, zvestoba se bo preoblikovala, pričakovanja se bodo povečala in morda se bo spremenil celo način, kako vodimo gospodarstvo.«
Ljudje so dobro premislili, kaj želijo
Pandemija je ljudi prisilila, da premislijo, kaj jim v življenju veliko pomeni, ob tem pa so se poglobili tudi v etiko trga in blagovnih znamk. Postajajo siti blagovnih znamk, ki uničujejo planet, ali tistih, ki uporabljajo premetene trike, da potrošnike izkoristijo ali z njimi manipulirajo. Vse to se je dogajalo sočasno z vzponom novih tehnologij. »Danes se soočamo z dvema sorazvijajočima in konvergentnima vrstama tehnologije, ki obljubljata, da bosta odpravili to neravnovesje na več načinov in strankam ponudili večjo vrednost kot kdaj koli prej. To sta pravi tehnologiji za ta trenutek in se odlično ujemata s spremenjenim odnosom potrošnikov,« zapiše avtor.
Van Belleghem ob tem trdi, da je edini način za uspeh in celo preživetje blagovnih znamk to, da svojim strankam ponudijo več vrednosti v vseh oblikah in velikostih: vse od NFT-jev, personaliziranih izkušenj, čustvenih, zabavnih in vsebinskih vrednosti do finančnih ugodnosti, na primer preko mikroplačil v zameno za uporabo podatkov.
Elektronska knjiga je dosegljiva na tej povezavi.
Steven Van Belleghem je avtor več poslovnih in marketinških knjig, kot so Ponudba, ki je ne morete zavrniti, Ko digitalno postane človek, Stranke pojutrišnjega dne in Voditelj dialogov. V slovenščini smo jih izdali pri Marketing magazinu, naročite pa jih lahko tu.