bla
Aktualno

Ko muzej v oglas vključi najslabše ocene

Muzej stare in nove umetnosti (MONA) v Avstraliji nima težav z negativnimi kritikami.

Podjetja se rada pohvalijo z dobrimi ocenami in pozitivnimi kritikami. A pri muzeju iz Tasmanije MONA, ki je največji zasebni muzej v Avstraliji, so v sodelovanju z agencijo Finch ubrali drugačen oziroma nasproten pristop. Oglas »Najboljše od najslabših ocen« je natanko to, kar govori naslov. Oglas ni nič drugega kot ožji izbor najslabših ocen s komentarji.

»Želeli smo prikazati idejo, da so imeli ti junaki za tipkovnicami čudne prebliske med obiskom muzeja. Resnične ocene smo uporabili za scenarij. Poskrbeli smo za nabor nekaj zares nezadovoljnih obiskovalcev in jih umestili v prizore, ki ponazarjajo njihovo osebnost,« je povedal režiser oglasa Alex Roberts.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji