trajnost6
Aktualno

Ko odgovornost postane najboljša strategija

Nov izobraževalni program Trajnost v marketingu odpira vprašanja o vlogi marketinga v trajnostni družbi in predstavlja konkretne korake za implementacijo trajnostnih rešitev. Začetek izobraževanja je 17. januar 2025!

»Marketing ima izjemno moč – lahko manipulira ali pa navdihuje. Z novim izobraževalnim programom Trajnost v marketingu želimo pri Marketing magazinu pokazati, da lahko marketing postane orodje za spodbujanje trajnostnih praks, marketinški strokovnjaki pa nosilci trajnostnih sprememb. Potrebujemo le premik v svoji miselnosti in prava orodja. In oboje bodo udeleženci na izobraževanju tudi dobili,« pravi vodja projekta Trajnost v marketingu Žana Žalar

Marketinški strokovnjaki imamo moč, a tudi odgovornost

Odgovornost, da širimo kolektivno zavest o trajnostni krizi ter spodbujamo potrošnike k bolj trajnostnim navadam. Odgovornost, da tudi sami sprejemamo zavestne odločitve pri poslovanju ter ustvarjanju marketinških in komunikacijskih kampanj. In nenazadnje odgovornost, da preoblikujemo marketing tako, da bo navdihoval spremembe, ne le potrošnje.

Na izobraževanju Trajnost v marketingu bomo na novo postavili strateške temelje in podali rešitve, kako se lotiti sistemskih in celovitih sprememb. Izobraževanje bo potekalo dvakrat tedensko med 17. januarjem in 1. februarjem 2025 v Ljubljani.

Učenje skozi prakso

Izobraževanje je zasnovano kot učenje skozi prakso in združuje znanja, rešitve in razmisleke priznanih strokovnjakov s področja trajnosti. Z vami bodo Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica v agenciji prvi.prvi., Špela Kržišnik Mesarić, strokovnjakinja za trajnostno preobrazbo v Arde d.o.o. in vodja strateškega marketinga in PR v CER, Saša Sodja, odvetnica in partnerica v odvetniški pisarni CMS, Alexis Eyre, mednarodno priznana svetovalka za trajnostni marketing, Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner v družbi Valicon, Matija Ošlak, kreativni direktor v agenciji prvi.prvi., Miha Kirn, vodja nabave in ESG na Pro Plusu in RTL Hrvaška, Petra Strašek, vodja produkcije igranih vsebin na Pro Plusu, Gorazd Čad, strokovnjak za dogodke in avtor orodja Planet Positive Event, in Maša Muster, vodja projekta Rising Future pri Mediani.

Začetek izobraževanja je 17. januar 2025, na voljo pa je le še nekaj mest. Preverite program in se prijavite na trajnostvmarketingu.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji