bla
Aktualno

Ko pes in lastnik zamenjata vlogi

Kar deluje »običajni« oglas s hišnimi ljubljenčki, se na koncu izkaže za nekaj precej drugačnega.

Oglas dobrodelne organizacije Animalife in agencije Havas temelji na izhodišču, da je na Portugalskem vsak dan zapuščenih več kot 120 psov. V oglasu z naslovom »Sprehod« (»The Walk«) tako spremljamo lastnika psa (z imenom Archie) ob večernem gledanju televizije. Pes začne lajati in skakati in očitno postane, da si želi ven. Lastnik malce nejevoljen v temi odpelje psa na sprehod, kjer ga komaj zadržuje. Archie je neutrudljiv in namesto domov lastnika vodi najprej čez čudne soseske in nato proti gozdu. Atmosfera v gozdu s spremljajočo glasbo začne spominjati na grozljivko in Archie svojega lastnika zapusti. Ta prestrašen izgubljeno tava po gozdu in sam obleži na enem od podrtih dreves. Archieja ni od nikoder na spregled. Na koncu oglasa nato izvemo, da sta vlogi pravzaprav zamenjani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji