Ko pes in lastnik zamenjata vlogi
Kar deluje »običajni« oglas s hišnimi ljubljenčki, se na koncu izkaže za nekaj precej drugačnega.
Oglas dobrodelne organizacije Animalife in agencije Havas temelji na izhodišču, da je na Portugalskem vsak dan zapuščenih več kot 120 psov. V oglasu z naslovom »Sprehod« (»The Walk«) tako spremljamo lastnika psa (z imenom Archie) ob večernem gledanju televizije. Pes začne lajati in skakati in očitno postane, da si želi ven. Lastnik malce nejevoljen v temi odpelje psa na sprehod, kjer ga komaj zadržuje. Archie je neutrudljiv in namesto domov lastnika vodi najprej čez čudne soseske in nato proti gozdu. Atmosfera v gozdu s spremljajočo glasbo začne spominjati na grozljivko in Archie svojega lastnika zapusti. Ta prestrašen izgubljeno tava po gozdu in sam obleži na enem od podrtih dreves. Archieja ni od nikoder na spregled. Na koncu oglasa nato izvemo, da sta vlogi pravzaprav zamenjani.