bla
Aktualno

Ko pes in lastnik zamenjata vlogi

Kar deluje »običajni« oglas s hišnimi ljubljenčki, se na koncu izkaže za nekaj precej drugačnega.

Oglas dobrodelne organizacije Animalife in agencije Havas temelji na izhodišču, da je na Portugalskem vsak dan zapuščenih več kot 120 psov. V oglasu z naslovom »Sprehod« (»The Walk«) tako spremljamo lastnika psa (z imenom Archie) ob večernem gledanju televizije. Pes začne lajati in skakati in očitno postane, da si želi ven. Lastnik malce nejevoljen v temi odpelje psa na sprehod, kjer ga komaj zadržuje. Archie je neutrudljiv in namesto domov lastnika vodi najprej čez čudne soseske in nato proti gozdu. Atmosfera v gozdu s spremljajočo glasbo začne spominjati na grozljivko in Archie svojega lastnika zapusti. Ta prestrašen izgubljeno tava po gozdu in sam obleži na enem od podrtih dreves. Archieja ni od nikoder na spregled. Na koncu oglasa nato izvemo, da sta vlogi pravzaprav zamenjani.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji