bla
Aktualno

Ko se najstniške sanje sprevržejo v nočno moro

Najnovejši oglas dobrodelne organizacije Sandy Hook Promise je dal pesem Katy Perry »Teenage Dream« precej temnejšo priredbo.

Pesem »Teenage Dream« v svojem izvirniku in videospotu zveni popolnoma drugače, če jo uvrstiš v drug kontekst. Tudi v oglasu Sandy Hook Promise vse sprva deluje kot še eno poveličevanje ameriških najstniških dogodivščin. A videa ne zaprite prehitro. Nekje na polovici oglasa sledi grozljiv preobrat. Vsi nastopajoči (in pojoči) so namreč žrtve enega od strelskih pohodov na srednjih šolah. Ne le žrtve, vsi se imajo za zahvaliti čisti sreči, da so sploh še živi. Eno od deklet je preživelo, ker je strelec pred njo ustrelil njeno prijateljico in je tako ostala skrita pod truplom. Drugo dekle je živo le, ker je naboj, preden je zadel njo, dobesedno prebil njeno sošolko.  Eden od fantov pa je še danes paraplegik, ker ga je eden od šestih (1) nabojev zadel v hrbtenico.

Sodelovanje dobrodelne organziacije Sandy Hook Promise, ki nosi ime po streljanju na srednji šoli in ozavešča o nevarnostih tovrstnih dejanj, in agencije BBDO New York je do zdaj streljanja po ameriških šolah prikazovalo na slikovit in vedno znova šokanten način. Oglasi »Evan«, »Šolske potrebščine«, »Točka vpogleda«, »Jutrišnje novice« so postali razred zase med družbeno odgovornimi kampanjami. Kar je še bolj grozljivo od samih oglasov, pa je dejstvo, da strelskim pohodom v ZDA ni videti konca.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji