Ko se najstniške sanje sprevržejo v nočno moro
Najnovejši oglas dobrodelne organizacije Sandy Hook Promise je dal pesem Katy Perry »Teenage Dream« precej temnejšo priredbo.
Pesem »Teenage Dream« v svojem izvirniku in videospotu zveni popolnoma drugače, če jo uvrstiš v drug kontekst. Tudi v oglasu Sandy Hook Promise vse sprva deluje kot še eno poveličevanje ameriških najstniških dogodivščin. A videa ne zaprite prehitro. Nekje na polovici oglasa sledi grozljiv preobrat. Vsi nastopajoči (in pojoči) so namreč žrtve enega od strelskih pohodov na srednjih šolah. Ne le žrtve, vsi se imajo za zahvaliti čisti sreči, da so sploh še živi. Eno od deklet je preživelo, ker je strelec pred njo ustrelil njeno prijateljico in je tako ostala skrita pod truplom. Drugo dekle je živo le, ker je naboj, preden je zadel njo, dobesedno prebil njeno sošolko. Eden od fantov pa je še danes paraplegik, ker ga je eden od šestih (1) nabojev zadel v hrbtenico.
Sodelovanje dobrodelne organziacije Sandy Hook Promise, ki nosi ime po streljanju na srednji šoli in ozavešča o nevarnostih tovrstnih dejanj, in agencije BBDO New York je do zdaj streljanja po ameriških šolah prikazovalo na slikovit in vedno znova šokanten način. Oglasi »Evan«, »Šolske potrebščine«, »Točka vpogleda«, »Jutrišnje novice« so postali razred zase med družbeno odgovornimi kampanjami. Kar je še bolj grozljivo od samih oglasov, pa je dejstvo, da strelskim pohodom v ZDA ni videti konca.