Ko se srečajo sedanjost in osemdeseta
Nemška banka Union Investment je v svojem oglasu »križala« tehnoloških igračk polno sedanjost in nostalgična osemdeseta leta prejšnjega stoletja.
Agencija Grabarz & Partner je zasnovala serijo oglasov, ki ponujajo vso bizarnost primerjav med osemdesetimi leti, za katerimi številni še vedno nostalgično pogledujejo, in sedanjostjo. Čeprav se vam zdi ideja o primerjavi malce smešna, dejansko tudi je. Motorist z brnečim motorjem pred semaforjem tako ne prepriča dekleta na električnem skiroju.
Prav tako gospod z ogromnim prenosnim telefonom (ki brez problema lahko nosi ime opeka) ne pritegne pozornosti čakajočih na avtobusni postaji, kjer imajo vsi današnje pametne telefone. Prizor iz telovadnice je še bolj bizaren, saj se tam srečajo nekdanja in današnja moda in oprema obiskovalcev fitnesov.
»Osemdeseta smo pustili zadaj, kaj pa vi prihranke?« se glasi eno od sporočil banke, ki s tem fizične uporabnike nagovarja k pametnemu vlaganje denarja.