bla
Aktualno

Ko se srečajo sedanjost in osemdeseta

Nemška banka Union Investment je v svojem oglasu »križala« tehnoloških igračk polno sedanjost in nostalgična osemdeseta leta prejšnjega stoletja.

Agencija Grabarz & Partner je zasnovala serijo oglasov, ki ponujajo vso bizarnost primerjav med osemdesetimi leti, za katerimi številni še vedno nostalgično pogledujejo, in sedanjostjo. Čeprav se vam zdi ideja o primerjavi malce smešna, dejansko tudi je. Motorist z brnečim motorjem pred semaforjem tako ne prepriča dekleta na električnem skiroju.

Prav tako gospod z ogromnim prenosnim telefonom (ki brez problema lahko nosi ime opeka) ne pritegne pozornosti čakajočih na avtobusni postaji, kjer imajo vsi današnje pametne telefone. Prizor iz telovadnice je še bolj bizaren, saj se tam srečajo nekdanja in današnja moda in oprema obiskovalcev fitnesov.

 »Osemdeseta smo pustili zadaj, kaj pa vi prihranke?« se glasi eno od sporočil banke, ki s tem fizične uporabnike nagovarja k pametnemu vlaganje denarja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji