mastercard popup
Aktualno

Ko se združita kulinarika in tehnologija

Mastercard® je otvoril prvo pop-up restavracijo skupaj s chefinjo Ano Roš in Hišo Franko v središču Ljubljane. Mastercard s tem kulinaričnim popotovanjem ponovno povezuje, dokazal pa je tudi, da je kljub veliki razdalji med bližnjimi vse mogoče.

Atrij glavne pošte v Ljubljani se je te dni spremenil v Mastercardovo pop-up restavracijo Priceless, kjer s svojo ekipo kuha Ana Roš. Najboljša slovenska chefinja je svojo kuhinjo za en teden preselila v Ljubljano in s svojo ekipo zasnovala osemhodni meni z največjimi uspešnicami Hiše Franko.

ana roš2

V Mastercardu, kjer želijo s tehnologijo povezovati ljudi, so na otvoritvi za goste pripravili posebno presenečenje. S pomočjo najnaprednejše tehnologije – hologramske projekcije – so združili dve ljubljeni osebi. Tako je z njihovo pomočjo gostja restavracije za isto mizo uživala v druženju s svojo ljubljeno osebo z drugega konca Slovenije. »Trenutne razmere so nas oddaljile od skupnih druženj z najbližjimi, a obenem naučile, da toliko bolj cenimo trenutke, ko se ponovno zbližamo ob prav posebnih priložnostih. Tega se zavedamo tudi v Mastercardu, kjer je naše poslanstvo ustvarjati nepozabna doživetja, ki prebujajo čute in nas povezujejo,« pravijo.

hologram

»Veseli smo, da smo imeli priložnost ponovno dokazati, kako v praksi deluje naše poslanstvo, da z inovativnimi tehnološkimi rešitvami doživetja ponesemo na višjo raven. S pomočjo napredne tehnologije, holograma, smo namreč gostom poleg doživetja ponudili tudi edinstveno povezovanje,« je ob otvoritvi restavracije povedal Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard Slovenija.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji