ikea life
Aktualno

Ko se zgodi življenje ...

V Ikei želijo z novo oglaševalsko akcijo »Zbirka: življenje« (»The Life Collection«) pokazati, da razumejo, da ni vse pohištvo mišljeno, da ga obdržimo za vse življenje. Kljub temu pa ga lahko nekdo uporabi, ko ga mi ne potrebujemo več.

Oglaševalska akcija je nadaljevanje lanske akcije »Zbirka: Smeti«, v kateri so Ikeino pohištvo, ki so ga našli v smeteh ali na odpadu, obnovili in prodali v trgovinah z rabljenimi izdelki. Letos s pobudo nadaljujejo. Pravijo, da se zavedajo, da včasih kakega kosa pohištva preprosto ne potrebujemo več – to je lahko pisarniško pohištvo iz podjetja, ki je med pandemijo propadlo, jedilna miza nekoga, ki je umrl ali pohištvo iz dnevne sobe, v kateri bo po novem otroška soba. V Ikei takšne kose odkupijo, po potrebi popravijo in zanj najdejo nove lastnike. »Želeli smo pokazati, da razumemo, da pohištvo ni nujno uporabno za vedno, kljub temu pa želimo spodbujati čim bolj trajnosten način ravnanja z njim,« je ob predstavitvi oglaševalske akcije povedal Roberto Giannone, globalni vodja trženja v Ikei.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji