Ko se zgodi življenje ...
V Ikei želijo z novo oglaševalsko akcijo »Zbirka: življenje« (»The Life Collection«) pokazati, da razumejo, da ni vse pohištvo mišljeno, da ga obdržimo za vse življenje. Kljub temu pa ga lahko nekdo uporabi, ko ga mi ne potrebujemo več.
Oglaševalska akcija je nadaljevanje lanske akcije »Zbirka: Smeti«, v kateri so Ikeino pohištvo, ki so ga našli v smeteh ali na odpadu, obnovili in prodali v trgovinah z rabljenimi izdelki. Letos s pobudo nadaljujejo. Pravijo, da se zavedajo, da včasih kakega kosa pohištva preprosto ne potrebujemo več – to je lahko pisarniško pohištvo iz podjetja, ki je med pandemijo propadlo, jedilna miza nekoga, ki je umrl ali pohištvo iz dnevne sobe, v kateri bo po novem otroška soba. V Ikei takšne kose odkupijo, po potrebi popravijo in zanj najdejo nove lastnike. »Želeli smo pokazati, da razumemo, da pohištvo ni nujno uporabno za vedno, kljub temu pa želimo spodbujati čim bolj trajnosten način ravnanja z njim,« je ob predstavitvi oglaševalske akcije povedal Roberto Giannone, globalni vodja trženja v Ikei.