bla
Aktualno

Ko staršev ni doma

Lego v novem oglasu »Brick The Rules« ponuja svoj odgovor na otroško neposlušnost. Ta seveda temelji na sestavljanju kock Lego.

V oglasu spremljamo skupino otrok, ko jim eden od očetov sporoči, da se vrne čez 5 minut in naj se v dnevni sobi ne igrajo. Ker je prepovedano najslajše, ga otroci seveda ne poslušajo. Otroci si dajo duška z legokockami in nazadnje jim le uspe prikriti »sledi« (beri: preprečiti, da oče ne stopi na kocko).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji