Ko združita moči blagovni znamki Oreo in Super Mario
Podjetji Mondelēz Oreo in Nintendo (znamka Super Mario) sta se združili in ustvarili omejeno izdajo verjetno najbolj priljubljenih črnih piškotov na svetu, pri tem pa dokazali svojo aktualnost.
Kaja Kovič
Omejeno izdajo paketov črnih piškotov, ki jo je navdihnila videoigrica Super Mario, sestavlja 16 različnih motivov legendarnega junaka, njegovega prijatelja Luigija in zlikovcev, ki jih poznajo ljubitelji te igrice. Ustvarjalci želijo ponuditi potrošnikom poleg zanimivejše izkušnje sladkanja s piškoti še poseben izziv. Nekaj motivov so vtisnili redkeje v primerjavi z drugimi in eden od takšnih je zlikovec Bowser, ki ga je najtežje najti. Kupce, ki bodo v paketu piškotov dobili ta redek motiv, Oreo vabi na posebno misijo. Morajo ga »premagati«, to pa lahko naredijo tako, da na piškot z Bowserjem, ki mora stati na robu kozarca mleka, zložijo čim več piškotov. Bowser je »poražen«, ko piškoti padejo v kozarec. Oboževalci, ki objavijo izziv na družbenih medijih in označijo obe blagovni znamki, imajo možnost osvojiti več različnih nagrad.
Globlji vpogled v akcijo
Na prvi pogled enostavna oglaševalska akcija v resnici dokazuje, da je podjetje Mondelēz Oreo zelo v koraku s časom in trendi. Povezovanje z videoigrami je nov marketinški trend za blagovne znamke, ki želijo ohraniti svojo relevantnost za mlajše generacije. Oreo je pred kratkim sodeloval z X-boxom, se aktiviral v skupnosti LGBT+, poleg tega pa je bila blagovna znamka imenovana za najljubšo znamko generacije Z in to kljub temu, da praznuje že 60 let obstoja.