m
Aktualno

Ko združita moči blagovni znamki Oreo in Super Mario

Podjetji Mondelēz Oreo in Nintendo (znamka Super Mario) sta se združili in ustvarili omejeno izdajo verjetno najbolj priljubljenih črnih piškotov na svetu, pri tem pa dokazali svojo aktualnost.

Omejeno izdajo paketov črnih piškotov, ki jo je navdihnila videoigrica Super Mario, sestavlja 16 različnih motivov legendarnega junaka, njegovega prijatelja Luigija in zlikovcev, ki jih poznajo ljubitelji te igrice. Ustvarjalci želijo ponuditi potrošnikom poleg zanimivejše izkušnje sladkanja s piškoti še poseben izziv. Nekaj motivov so vtisnili redkeje v primerjavi z drugimi in eden od takšnih je zlikovec Bowser, ki ga je najtežje najti. Kupce, ki bodo v paketu piškotov dobili ta redek motiv, Oreo vabi na posebno misijo. Morajo ga »premagati«, to pa lahko naredijo tako, da na piškot z Bowserjem, ki mora stati na robu kozarca mleka, zložijo čim več piškotov. Bowser je »poražen«, ko piškoti padejo v kozarec. Oboževalci, ki objavijo izziv na družbenih medijih in označijo obe blagovni znamki, imajo možnost osvojiti več različnih nagrad.

Globlji vpogled v akcijo

Na prvi pogled enostavna oglaševalska akcija v resnici dokazuje, da je podjetje Mondelēz Oreo zelo v koraku s časom in trendi. Povezovanje z videoigrami je nov marketinški trend za blagovne znamke, ki želijo ohraniti svojo relevantnost za mlajše generacije. Oreo je pred kratkim sodeloval z X-boxom, se aktiviral v skupnosti LGBT+, poleg tega pa je bila blagovna znamka imenovana za najljubšo znamko generacije Z in to kljub temu, da praznuje že 60 let obstoja.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji