Kolekcija oblačil s packami kečapa
Zakaj ne bi madež kečapa postal ikoničen, če ps smo ga že vsi kdaj nosili na svojih oblačilih, so se vprašali v Heinzu in ustvarili kolekcijo oblačil Nike, Gap, Gucci in Dior z edinstvenimi madeži kečapa.
Kaja Kovič
Heinz je v sodelovanju z modno platformo ThredUp izdelal modno kolekcijo trajnostnih dizajnerskih oblačil »Heinz Vintage Drip«, pri čemer vsak kos nosi edinstven madež kečapa. Kolekcija vključuje 157 uličnih in dizajnerskih kosov (Gap, Nike, Gucci in Christian Dior), oblačila so primerna za oba spola in vsa so univerzalne številke, saj tudi s to odločitvijo podpirajo trajnostna in vključujoča oblačila. Kolekcija je na spletne prodajne police prišla konec avgusta, iz Heinza pa že napovedujejo drugi del kolekcije, ki bo luč sveta ugledal sredi septembra. Ves izkupiček prodaje bo namenjen organizaciji, ki se ukvarja z globalno odpravo lakote.
Rabljena oblačila z ikoničnim simbolom
Do ideje o popackani kolekciji oblačil so prišli ob sledenju lastnih trajnostnih usmeritev in na podlagi raziskav, da vedno več mlajših kupuje rabljena oblačila in tako naj bi svetovni trg rabljenih oblačil do leta 2026 zrasel za 127 odstotkov. O tem smo poročali pred kratkim tudi mi.
»Heinz je svetovno znan kečap, ki je znan predvsem po svoji ikonični steklenici, ta pa je včasih 'kriva' tudi za kakšen madež na naših oblačilih. Packa je tako postala še en ikonični simbol znamke in danes jo spreminjamo iz madeža v izjavo,« je povedala Alyssa Cicero, vodja za komuniciranje blagovne znamke pri Heinzu.