m
Aktualno

Količina časa, namenjenega družbenim medijem, se zmanjšuje

Uporaba družbenih medijev v Evropi je v prvem četrtletju 2023 upadla za štiri minute v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Povprečni čas, ki ga uporabniki namenijo platformam družbenih medijev, zdaj znaša 2 uri in 1 minuto na dan za evropske uporabnike, nova raziskava GWI pa je pokazala, da se je uporaba družbenih medijev pravzaprav v vseh regijah, razen Severne Amerike, začela umirjati po vrhuncu pandemije.

Priljubljenost aplikacij

Priljubljenost posameznih aplikacij kljub negativnemu trendu raste. Raziskava GWI kaže, da je TikTok za 9 odstotkov uporabnikov družbenih medijev najbolj priljubljena aplikacija, WhatsApp in Instagram pa ostajata najbolj priljubljeni aplikaciji na svetu za največ uporabnikov, in sicer za 21 odstotkov uporabnikov. Facebook je na tretjem mestu, saj je najljubša aplikacija za 20 odstotkov uporabnikov. V primerjavi z lanskim letom pa mu je  priljubljenost upadla za 14 odstotnih točk.

TikTok kot vir informacij

V raziskavi je sodelovalo 970.000 ljudi in več kot polovica se jih je izrekla, da družbena omrežja uporabljajo zaradi ohranjanja stikov s prijatelji in družino (54 odstotkov), vedno več pa jih uporablja tudi za spremljanje novic (27 odstotkov). TikTok je v tem segmentu zmagovalec, v dveh letih je delež uporabnikov, ki odpre TikTok zaradi novic, poskočil za 41 odstotkov. Slaba četrtina potrošnikov (22 odstotkov) uporablja družbena omrežja za odkrivanje novih trendov ali informacije o izdelkih. Tudi v tem segmentu je zmagovalec TikTok z 52 odstotki.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji