Količina časa, namenjenega družbenim medijem, se zmanjšuje
Uporaba družbenih medijev v Evropi je v prvem četrtletju 2023 upadla za štiri minute v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Kaja Kovič
Povprečni čas, ki ga uporabniki namenijo platformam družbenih medijev, zdaj znaša 2 uri in 1 minuto na dan za evropske uporabnike, nova raziskava GWI pa je pokazala, da se je uporaba družbenih medijev pravzaprav v vseh regijah, razen Severne Amerike, začela umirjati po vrhuncu pandemije.
Priljubljenost aplikacij
Priljubljenost posameznih aplikacij kljub negativnemu trendu raste. Raziskava GWI kaže, da je TikTok za 9 odstotkov uporabnikov družbenih medijev najbolj priljubljena aplikacija, WhatsApp in Instagram pa ostajata najbolj priljubljeni aplikaciji na svetu za največ uporabnikov, in sicer za 21 odstotkov uporabnikov. Facebook je na tretjem mestu, saj je najljubša aplikacija za 20 odstotkov uporabnikov. V primerjavi z lanskim letom pa mu je priljubljenost upadla za 14 odstotnih točk.
TikTok kot vir informacij
V raziskavi je sodelovalo 970.000 ljudi in več kot polovica se jih je izrekla, da družbena omrežja uporabljajo zaradi ohranjanja stikov s prijatelji in družino (54 odstotkov), vedno več pa jih uporablja tudi za spremljanje novic (27 odstotkov). TikTok je v tem segmentu zmagovalec, v dveh letih je delež uporabnikov, ki odpre TikTok zaradi novic, poskočil za 41 odstotkov. Slaba četrtina potrošnikov (22 odstotkov) uporablja družbena omrežja za odkrivanje novih trendov ali informacije o izdelkih. Tudi v tem segmentu je zmagovalec TikTok z 52 odstotki.