mm
Aktualno

Kontroverznost pijač Coca-Cola, Römerquelle in Prime v medijih

V slovenskih spletnih medijih spremljamo novice o zdravstvenih izzivih in varnostnih skrbeh v povezavi s tremi pijačami: Coca-Cola, Römerquelle in Prime. Katera je najbolj v ospredju?

Analiza trenda objav, ki jo je izvedel Press Clipping, je pokazala, da je bil oktober zaznamovan s prihodom pijače Prime na slovenski trg. To je napitek, ki je na prodajne police prišel pred slabima dvema letoma in obnorel ZDA in Veliko Britanijo. Njen lastnik je priljubljeni spletni zvezdnik, ki nagovarja predvsem mlado občinstvo, po njegovi pijači pa posledično posegajo predvsem najstniki. Sredi oktobra je pijača prišla tudi v Slovenijo in tako se je veliko pisalo ne le o prihodu zloglasne pijače, temveč tudi o opozorilih Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) in zdravstvenih organizacij, da pijača za mlade ni primerna. Ena od različic vsebuje kar 200 miligramov kofeina, cena pa je po mnenju ZPS absurdno visoka (okoli 6 evrov).

Do zmanjšanja oziroma prenosa medijske pozornosti s pijače Prime na Coca-Colo je prišlo na začetku novembra, ko so mediji svojo pozornost usmerili na bolj pereče dogodke na Hrvaškem. Tam je namreč prišlo do več zastrupitev s soki in mineralnimi vodami blagovne znamke Römerquelle, ki sodi pod okrilje svetovno znanega proizvajalca pijač Coca-Cola. Zaužitje spornih pijač je povzročilo opekline na požiralniku in želodcu pri več osebah, s polic pa so po navodilih hrvaškega državnega inšpektorata iz prodaje umaknili tri vrste pijač podjetja Coca-Cola.

Ko je afera s Coca-Colo nekoliko potihnila, je v ospredje medijske pozornosti ponovno prišla pijača Prime. To je bila predvsem posledica uspešnih prizadevanj Zveze potrošnikov Slovenije, ki je dosegla umik energijske pijače Prime Energy s trga. Ta dogodek je ponovno pritegnil medijsko pozornost in sprožil razpravo o varnosti energijskih pijač.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji