Konzum
Aktualno

Konzumova praznična uspešnica

Hrvaški trgovec Konzum je v sodelovanju z agencijo ZOO zasnoval praznično digitalno aktivacijo, ki je navdušila starše in otroke. Poimenovali so jo »Božičkov klic«.

Aktivacija je namenjena otrokom in njihovim staršem, njen cilj +pa je nepozabna izkušnja videoklica z Božičkom. Uporabniki lahko do aktivacije dostopajo preko Konzumove spletne strani, kamor vnesejo ime otroka in njegove interese, nato pa se začne »čarovnija«. Konzum jih popelje na severni tečaj, kjer živi Božiček, ki otroka pozdravi po imenu in preveri, ali je zapisan v knjigi pridnih otrok.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji