kraš sonda
Aktualno

Kraš krasi praznike

V okviru programa Sonda Designed By People, ki letos poteka že drugič, so v hrvaški agenciji Sonda zasnovali praznično oglaševalsko akcijo za blagovno znamko Kraš. Poimenovali so jo »Okrasi praznike« (»uKRAŠi blagdane«).

Pri snovanju projekta so izhajali iz tradicije praznovanja božiča na Hrvaškem oz. krašenja novoletnih smrečic. Te so v preteklosti pogosto okrasili z okraski, ki so jih izdelali sami – velikokrat tudi z bonboni, ki so jih nanizali na vrvico in obesili na veje. »Zdaj smo to tradicijo prevedli v sodoben vizualni jezik in koncept, ki spodbuja ustvarjanje novih družinskih običajev. Z okraski na embalaži izdelkov, okrog katerih so vidne vrisane črte, ki označujejo, da jih uporabniki lahko izrežejo, so udeleženci našega programa želeli spodbuditi ponovno uporabo kartonske embalaže za ustvarjanje okraskov,« so povedali v studiu Sonda.

kraš sonda1

kraš sonda2

Poleg embalaže izdelkov sta del kampanje televizijski oglas in digitalna aktivacija, ki so jo zasnovali v obliki natečaja za najboljšo praznično okrasitev.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji