k
Aktualno

»Kreakcija«: tehnično dovršeni, domiselni in kreativni študentski projekti

V okviru 3. izvedbe projekta »Kreakcija« je strokovna žirija slovenskih komunikatorjev izbrala tri najboljše komunikacijske akcije študentov. Po njihovih besedah jih je letos najbolj presenetila tehična izvedba projektov.

»Kreakcija« je družbeno odgovorna in kreativna akcija, ki jo organizirajo mariborska  Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (študijski program Medijske komunikacije), Policijska uprava Maribor in Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Študenti so pripravili komunikacijske akcije, povezane s tematikami, kot so uporaba mobilnih telefonov med vožnjo, medvrstniško nasilje, alkohol in vožnja, večji interes mladih za delo v policiji ter zaščitni ukrepi pred vlomilci.

Članice komisije

Projekte študentov je ocenjevala strokovna komizija, v kateri so bile Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine o28, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi, kjer vodi sekcijo za družbeno odgovornost, mag. Vesna Stojanović, strokovnjakinja za korporativno komuniciranje v Telekomu Slovenije, aktivna članica Slovenskega društva za odnose z javnostmi in vodja sekcije za interno komuniciranje v društvu, in izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za medijske komunikacije.

Kriteriji

Članice komisije so med drugim preverile vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočile na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

Za svoje delo tudi nagrajeni

V Slovenskem društvu za odnose z javnostmi bodo najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo mladi imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi. Zmagovalni projekti pa bodo predvajani tudi mestnih avtobusih Marproma.

Zmagovalci

1.   mesto: Jan Hauptman, Martin Grosek in Tim Cof

2.   mesto: Žan Zafošnik in Jure Kodrič.

3.   mesto: Tamara Grabušnik, Tilen Drumlič Denac in Matej Vavče.

Tehnična dovršenost kot točka razlikovanja

Soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob tem dejala: »Vsaka generacija študentov ima neko svojo značilnost, letošnja se je še posebej izkazala pri tehnični izvedbi projektov; navdušuje nas dejstvo, da so vsi projekti tehnično dovršeni, domiselni in kreativni.«

Predstojnica Inštituta za medijske komunikacije prof.  dr. Suzana Žilič Fišer se je ob tem zahvalila študentom, »da tako  predano  sodelujejo  pri različnih projektih, pri katerih si nabirajo praktična in teoretična znanja.«

ll

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji