z
Aktualno

Krepitev prodajne miselnosti

V Ljubljani je potekal prvi dogodek Prodajni mindset, ki je z zanimivim konceptom privabil 170 ljudi, željnih novih znanj in veščin o prodajnem poslu.

Koncept serije dogodkov Prodajni mindset je na več kot dvajsetih dogodkih, dveh konferencah in z več kot tisoč obiskovalci na Hrvaškem požel veliko uspeha; po novem pa se bodo na mesečni ravni odvijali tudi v Ljubljani.

Filozofijo izobraževalnih in družabnih dogodkov sta lastnika licence Saša Tenodi, NLP trener in podkaster, ter Vedran Sorić, prodajni svetovalec in motivacijski govornik, razširila v Slovenijo s pomočjo Benjamina Novaka in Luke Jereba. Prodajni mindset je prišel v Ljubljano po naravni poti, po tem, ko je eden od slovenskih predstavnikov obiskal njun dogodek v Zagrebu, na katerem je nastopil ameriški podjetnik Jordan Belfort (po katerem je posnet film Volk z Wall Streeta), sta Tenodi in Sorić povedala za MM: »Ker sva odprta za nove trge, sva s slovenskima predstavnikoma delila informacije o najini ideji in poslovnem modelu, predala znanje o sistemu članarine, naravi dogodka in pomagala pri organizaciji. Uspelo nam je napolniti dvorano s 170 ljudmi, kar se nama zdi fantastično za prvič. To je odličen začetek tudi za nas, saj je Slovenija prva država, v katero smo razširili koncept. Namen dogodka je mreženje, pridobivanje novega znanja, sklepanje novih poslov in odpiranje novih podjetij na mednarodni ravni, zato bodo v ceno članarine vključeni tudi dogodki na Hrvaškem, nekega dne morda tudi v Srbiji.«

Po njuni uvodni predstavitvi filozofije Prodajnega mindseta sta na oder kot govorca stopila dva slovenska podjetnika, in sicer Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v agenciji bold.group, in Gregor Kosi, nekdanji generalni direktor Lidla Slovenija in ustanovitelj svetovalnega podjetja GREAT Leadership Solutions. Obiskovalcem sta v dveh polurnih predavanjih predstavila svoj pogled na prodajno miselnost, pri tem pa poudarila pomen človeškega dejavnika – kakovostnega vodenja ljudi, krepitve osebne blagovne znamke in promocije podjetja na dogodkih.

»Danes ne govorimo več o prodaji kot B2B ali B2C, temveč H2H, human to human. Kar 80 odstotkov poslov se sklene zaradi osebnih stikov,« je dejal Peklaj, ki zagovarja filozofijo mreženja kot osnovo za dolgoročno poslovanje. »Gradite osebno znamko, odnose in močno mrežo, saj je zaupanje temelj vsakega odnosa, tudi poslovnega.«

Njegove nasvete o prodaji je Kosi podkrepil z mislijo, naj ne razmišljamo kratkoročno: »Prodaja se ne zaključi s samo prodajo, ampak priporočilom novim strankam. Če želite imeti uspešno podjetje, morate poskrbeti za svoje zaposlene in graditi zaupanje tudi v njih, saj je poleg mreženja zunaj podjetja pomembno tudi čvrsto jedro.«

Benjamin Novak in Luka Jereb sta po konferenčnem delu med mreženjem, na katerem ni manjkalo hrane in pijače, za MM izjavila, da sta nad obiskom prvega dogodka pozitivno presenečena in že napovedala naslednjega, ki bo v Ljubljani 21. novembra 2024.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji