bla
Aktualno

Kri ni le za v filme

Oglas ameriškega Rdečega križa gledalca nagovarja, naj za razliko od filmskih grozljivk ne razsipava s krvjo, saj jo – v resničnem življenju – marsikdo nujno potrebuje za preživetje.

Pripovedovalka in glavna junakinja v oglasu je kanadska igralka Neve Campbell. Zgodba pa se vrti okrog, kot pravi ena od »žrtev« morilca v oglasu, prizorov iz predvidljivih grozljivk. Oglas je pravzaprav parodija na grozljivke, podobna filmom iz franšiz Scary Movie, le da je sporočilo precej bolj družbenodogovorno in ne nazadnje dobesedno krvavo. »50 odstotkov Američanov rado gleda prelivanje krvi v grozljivkah. Zares strašljivo pa je dejstvo, da jih kri darujejo le trije odstotki,« med drugim pove Campbellova.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji