bla
Aktualno

Kri ni le za v filme

Oglas ameriškega Rdečega križa gledalca nagovarja, naj za razliko od filmskih grozljivk ne razsipava s krvjo, saj jo – v resničnem življenju – marsikdo nujno potrebuje za preživetje.

Pripovedovalka in glavna junakinja v oglasu je kanadska igralka Neve Campbell. Zgodba pa se vrti okrog, kot pravi ena od »žrtev« morilca v oglasu, prizorov iz predvidljivih grozljivk. Oglas je pravzaprav parodija na grozljivke, podobna filmom iz franšiz Scary Movie, le da je sporočilo precej bolj družbenodogovorno in ne nazadnje dobesedno krvavo. »50 odstotkov Američanov rado gleda prelivanje krvi v grozljivkah. Zares strašljivo pa je dejstvo, da jih kri darujejo le trije odstotki,« med drugim pove Campbellova.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji