bla
Aktualno

Kri ni le za v filme

Oglas ameriškega Rdečega križa gledalca nagovarja, naj za razliko od filmskih grozljivk ne razsipava s krvjo, saj jo – v resničnem življenju – marsikdo nujno potrebuje za preživetje.

Pripovedovalka in glavna junakinja v oglasu je kanadska igralka Neve Campbell. Zgodba pa se vrti okrog, kot pravi ena od »žrtev« morilca v oglasu, prizorov iz predvidljivih grozljivk. Oglas je pravzaprav parodija na grozljivke, podobna filmom iz franšiz Scary Movie, le da je sporočilo precej bolj družbenodogovorno in ne nazadnje dobesedno krvavo. »50 odstotkov Američanov rado gleda prelivanje krvi v grozljivkah. Zares strašljivo pa je dejstvo, da jih kri darujejo le trije odstotki,« med drugim pove Campbellova.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji