gorenje tv
Aktualno

Laserski televizorji za posebno izkušnjo gledanja televizije

Pod blagovno znamko Hisense se globalno prodajajo veliki in mali gospodinjski aparati, pa tudi zvočniki in televizorji. Prav za slednje je Hisense specialist, zato so na televizorje tudi najbolj prodajno osredotočeni.

Na rezultate, ki so jih v zadnjem letu dosegali v tej kategoriji, še so posebej ponosni, pri čemer pa v največji meri izpostavljajo laserske televizorje. Septembra 2021 so namreč na mednarodnih trgih Hisense zabeležili kar 31,2-odstotno mesečno rast prodaje laserskih televizorjev (pozitiven trend je bil sicer prisoten vse leto), in kar 281-odstotno rast prodaje na letni ravni. Kot pravijo, se trend rasti še vedno nadaljuje, pravi tako pa so rezultati zelo spodbudni pri prodaji celotne kategorije televizorjev.

Da bi dosegli ambiciozno zastavljene prodajne cilje, so na začetku lanskega leta vzpostavili projekt, kjer so v prvi fazi izvedli operativne sestanke za ključna tržišča, torej tista z največjim potencialom za prodajo laserskega televizorja, kot sta na primer Francija in Nemčija. Skupaj s tržišči so postavili lokalne marketinške strategije, vključujoč opredelitev ciljnega potrošnika. Ta je za blagovno znamko Hisense v osnovi mlajši (star med 26 in 35 let), pri nakupu preudaren, racionalen in pragmatičen. Pri laserskem televizorju, ki je bolj premijski izdelek, pa ciljni potrošnik išče in želi večji zaslon, kinematografsko izkušnjo doma in ima več razpoložljivega dohodka za potrošnjo.

»V času evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2020, katerega sponzor je bil tudi Hisense, smo predstavili tudi manjšo oglaševalsko akcijo, ki je laserski televizor predstavila kot televizor, s katerim lahko prav vsako vsebino doživite kot v kinu,« pravi Tanja Mimović, odgovorna za marketing blagovne znamke Hisense.

hisense

V času evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2020, katerega sponzor je bil tudi Hisense, so predstavili manjšo oglaševalsko akcijo, ki je laserski televizor predstavila kot televizor, s katerim lahko prav vsako vsebino doživite kot v kinu.

Temu so sledila mesečna srečanja, kjer so v sodelovanju z oddelki prodaje, marketinga in produktnega marketinga pogledali napredek zastavljene strategije, njene izvedbe in doseženih ciljev. Na podlagi rezultatov so tudi ustrezno prilagodili mesečne akcijske aktivnosti za doseganje zastavljenih ciljev. S projektom nadaljujejo tudi v letošnjem letu, ko bodo postopno dodajali tudi druga, predvsem vzhodnoevropska tržišča.

Preizkušajo jih tako vplivneži kot tudi strokovna in medijska javnost

Pri marketinških aktivnostih za promocijo laserskega televizorja so se osredotočili na pet aktivnosti: sodelovanje z vplivneži in strokovno javnostjo, odnose z javnostmi, primerno predstavitev v maloprodaji, spletno predstavitev in oglaševanje ter sodelovanje s poslovnimi partnerji. »Nedavno predstavljeni Hisense L9G TriChroma Laser TV sta tako na primer na svojem kanalu na YouTubu preizkusila in predstavila najprej francoski vplivnež Jojol z 2,3 miljona sledilcev, pozneje pa tudi Unbox Therapy, ameriški vplivnež s kar 18,2 milijona sledilcev. Pomembno je, da izdelek in njihovo pristno izkušnjo z njim predstavijo ljudje, ki radi uporabljajo in testirajo tehnološke presežke,« pravi Tanja Mimović.

tanja mimovic

Rezultati teh sodelovanj so bili po njenih besedah izjemni, predvsem se pozna obisk na lastnih spletnih straneh in zanimanju za laserski televizor. Na vsakem ključnem tržišču tako iščejo relevantnega vplivneža, ki je pripravljen testirati njihov izdelek in seveda izkušnjo z njim deliti s širšo javnostjo. Sodelujejo tudi s strokovno in medijsko javnostjo, kjer se testira in oceni izdelke. Tako je letos L9G prejel že tri nagrade v Ameriki: »King of UST Projectors®«*, »Best in Class« ProjectorReviews.com in »CEDIA Best of Show«, trenutno pa izvajajo prijave za evropsko regijo.

Posebna izkušnja gledanja

Tanja Mimović dodaja, da je poleg vplivnežev pomembna prisotnost v različnih medijih, predvsem predstavitev na forumih, kjer so objavljene vsebine o tehnološko naprednih izdelkih. Potem so tu še revije za življenjski slog in umestitev v blogovske sekcije. »Odnosi z javnostmi so torej ena od pomembnih aktivnostih, ki mora biti seveda dopolnjena s primerno predstavitvijo izdelka na prodajnem mestu. Laserski televizor potrebuje svoj prostor, da potrošnik lahko začuti to posebno izkušnjo gledanja, prizadevamo si tudi aktivirati promotorje, ki razložijo, kako zadeva deluje. Fizično predstavitev mora ustrezno dopolnjevati predstavitev izdelka na spletu, predvsem na lastni spletni strani, kjer je potrebno dobro razložiti, za kaj gre, in zagotoviti ustrezna slikovna in videogradiva,« pravi. »Ker veliko ljudi laserskega televizorja še ne pozna, je v komunikaciji pomemben tudi element izobraževanja o izdelku, potem pa so tu še družbena omrežja kot pomemben lasten kanal za promocijo in seveda sodelovanje s poslovnimi prodajnimi partnerji ter uporaba njihovih kanalov in skupno izvajanje promocijskih akcij.«

Vse prednosti laserskih televizorjev

Veliko ljudi ne pozna laserske tehnologije, ali pa si ne zna predstavljati, kako ta deluje. Gre za to, da laserski televizorji ne svetijo neposredno v oči, ampak se svetloba iz konzole odbija na zaslon. To je veliko prijetnejše do naših oči, saj je takšen način gledanja bolj naraven in očem prijazen. Ti televizorji tudi ne oddajajo skoraj nič modre svetlobe, ki sicer obremenjuje oči, kar potrjuje tudi certifikat podjetja TÜV Rheinland za filtriranje modre svetlobe.

»Z laserskim televizorjem lahko neobremenjeno gledate televizijo dlje časa, vaše oči pa ne bodo utrujene. Ko smo že pri očeh, naj omenim še, da se, če je laserski televizor prižgan in se otrok preveč približa konzoli ali pa kakšen predmet pride preblizu, aktivirajo tako imenovani »proximity« senzorji. Ti laser avtomatsko izklopijo.« pove Tanja Mimović. Pojasni še en »mit«, povezan z razdaljo namestitve laserja od stene: veljalo naj bi, da bi morala biti laserska konzola postavljena daleč od zaslona, vendar to v primeru laserskih televizorjev Hisense ne drži. L9G uporablja ultrakratek met in ga lahko za projekcijo slike na 100-inčni zaslon postavite le trideset centimetrov od stene. To pomeni, da lahko laserski projektor postavite kar na omarico v dnevni sobi, sodoben dizajn pa bo lepo dopolnil vaš interier.

Najbolj »zrel« laserski televizor na tržišču

Hisense je sicer pionir na področju razvoja laserskih televizorjev – vse od ločljivost i2K do 4K, na letošnjem CES sejmu v Las Vegasu pa so predstavili celo ločljivost 8K laserske tehnologije. V njihovi ponudbi je poleg enobarvnega in dvobarvnega zdaj še tribarvni laserski televizor. Hisense Laser TV ima preko 1300 prijavljenih patentov, uporablja najnovejše tehnologije in ima tako najbolj »zrel« laserski televizor na tržišču.

hisense CES

Eden od novejših izdelkov iz linije laserskih televizorjev, ki letos prihaja tudi v Slovenijo, je Hisense L9G TriChroma Laser TV (v nadaljevanju: L9G). Kot ponazarja že samo ime, je bil izdelan z navdihom doživetja sveta neverjetnih barv. »TriChroma« namreč pomeni, da L9G uporablja čiste rdeče, zelene in modre laserske svetlobe, da doseže popolnoma novo raven barvne zmogljivosti. Ogromen zaslon, ki je veliko večji od klasičnega televizorja, z ločljivostjo slike4K, ki predvaja tudi vsebine HDR10, prinaša v dom gledalcev pravo kinematografsko izkušnjo. L9G namreč odlikuje tudi brezhibna izkušnja zvoka. Ima zvočni sistem, ki uporablja tehnologijo Dolby Atmos® in vgrajene zvočnike z  izhodno močjo 40W, ki prinašajo čist in bogat zvok, z izjemnimi podrobnostmi in globino. Slika je jasna in kristalno čista, svetla ter podrobna, ne glede na prostor, kjer se nahaja televizor, in njegovo osvetlitev. K temu pripomore tudi posebna površina zaslona Ambient Light Rejection, ki odbija ambientalno svetlobo in tako nemoteno predvaja vrhunsko sliko.  

L9G ima vgrajen lasten operacijski sistem, tako kot tudi drugi televizorji iz Hisensa, ki se imenuje VIDAA. Gre za operacijski sistem, ki je zelo preprost za uporabo, uporabniku pa ob prižigu televizorja ponudi nabor globalnih in lokalnih vsebin. Če torej televizor Hisense kupite v Sloveniji, ob priklopu televizorja ustvarite uporabniški račun VIDAA (ta vas usmerja skozi proces z nekaj preprostimi koraki, potrebujete le brezžično povezavo), nato pa si lahko sami izberete nabor svojih najljubših aplikacij. »Izbirate lahko med trenutno globalno najbolj priljubljenimi, kot so Netflix, YouTube, Amazon Prime, Rakuten TV in Facebook Watch, na voljo pa so vam tudi lokalne, na primer RTV Slo, Voyo, T2, EON. Če se niste našli med naštetimi, VIDAA ponuja tudi RedBull TV, Kidoodle TV, ki ponuja varne vsebine za otroke, Molotov TV, UFC, FitYou, UEFA.TV, NBA App, Deezer, Plex, Dance Television in še bi lahko naštevali. Ekipa VIDAA si prizadeva za redno nadgradnjo nabora aplikacij, tako da že konec letošnjega leta lahko pričakujete nekaj novih,« pove Tanja Mimović.

Prihajajo tudi v Slovenijo

Hisense L9G TriChroma Laser TV ni edina novost, ki letos prihaja na evropska tržišča. Od aprila dalje postopoma lahko pričakujemo celotno novo generacijo televizorjev Hisense v razponu od manjših pa vse do ogromnih zaslonov (kot je na primer pri laserski televiziji). V smislu tehnologij ponujajo ULED, mini LED, QLED, pa tudi OLED, LASER, najdejo pa se tudi bolj osnovni oz. preprostejši modeli.

V Velenju zaključujejo tudi s pripravo oglaševalske akcije, ki bo predstavljena na evropskih trgih, njen del pa bo tudi promocija laserskega televizorja. »Oglaševalsko akcijo pripravljamo v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji, ki je zmagala na natečaju za kampanjo 2022 novih televizorjev Hisense. V svetu tehnologij obstaja veliko zapletenih oziroma nerazumljivih izrazov, tehnologije se vsako leto spreminjajo ter nadgrajujejo, in nakup pravega televizorja se v trenutku lahko zdi pravi mali izziv. Kampanja bo zasnovana tako, da bo poskušala ta izziv rešiti in ponuditi potrošniku enostavno razumevanje vsega, kar je na voljo, hkrati pa mu poenostaviti izbor pravega televizorja. V prihodnjih tednih bomo skupaj z lokalnimi marketinškimi ekipami tudi začeli z lokalizacijami in izvedbo oglaševalske akcije, ki bo skladna z lokalnimi marketinškimi strategijami,« sklene Tanja Mimović.

hisense LG9

Eden od novejših izdelkov iz linije laserskih televizorjev, ki letos prihaja tudi v Slovenijo, je Hisense L9G TriChroma Laser TV, ki je bil izdelan z navdihom doživetja sveta neverjetnih barv.

*Ocenjevalni dogodek UST Projector Shootout je ustvaril Value Electronics in je blagovna znamka v lasti Value Electronics.

 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, april 2022, #490. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji