mmm
Aktualno

Lastnik OnlyFansa je vreden že 1,8 milijarde evrov

Leo Radvinsky, lastnik platforme OnlyFans, je le lani z naročninami zaslužil 311 milijonov evrov; baza ustvarjalcev in uporabnikov se je leta 2022 namreč precej povečala.

Ukrajinsko-ameriški podjetnik je z inovativno platformo za odrasle zaslužil že več kot 460 milijonov evrov, od tega zgolj lani 311 milijonov evrov; naročniško mesto je namreč pritegnilo več pozornosti pri ustvarjalcih in uporabnikih kot prejšnja leta.

Milijoni uporabnikov po vsem svetu

OnlyFans, ki je znan po vsebini za odrasle, je lani zabeležil 47-odstotno rast števila ustvarjalcev na 3,2 milijona in 37-odstotno rast števila uporabnikov, ki jih je danes skupno že

238,8 milijona. To je povečalo prihodke za približno 17 odstotkov ali 145,4 milijona evrov na milijardo evrov leta 2022.

Radvinsky »težak« že skoraj 2 milijardi dolarjev

Mediji so do te informacije prišli po tem, ko je njegovo matično podjetje v Veliki Britaniji, Fenix International, objavilo poročilo, ki je vsebovalo tudi podatek o izplačilu dividend Radvinskyju. Njegovo premoženje je po Forbesu tako vredno že 1,8 milijarde evrov.

Lastnik prve platforme za odrasle, ki povezuje ustvarjalce in uporabnike na enem mestu, je kariero začel pri 17. letih s trgovanjem z domenskimi imeni, ki so tržila brezplačna pornografska mesta. Tri leta pozneje je ustanovil MyFreeCams, pornografsko stran, na katerih so se gostom spletne strani prikazovali modeli in jim ponujali seksualne predstave preko spletne kamere. Platforma OnlyFans je sicer luč sveta ugledala že leta 2016, a ni doživela večjega preboja, dokler je ni leta 2018 kupil poznavalec pornografske industrije in podjetnik Radvinsky.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji