m
Aktualno

Lažno kominuciranje okoljske odgovornosti: Tesla na tapeti

Vrednost mnogih blagovnih znamk je ogrožena, ker njihovo komuniciranje trajnostnih praks ni usklajen z dejansko aktivnostjo (greenwashing).

Raziskava vodilnega podjetja za vrednotenje blagovnih znamk Brand Finance razkriva, da je vrednost mnogih svetovnih blagovnih znamk neposredno ogrožena, ker dojemanje javnosti in deležnikov ni usklajeno z njihovimi realnimi trajnostnimi vzgibi.

Indeks dojemanja trajnosti je bil prvič predstavljen na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu začetek leta, strokovnjaki so z njegovo pomočjo dokazali, da lahko podjetja pridobijo ali izgubijo na milijarde dolarjev z delovanjem ESG (environmental, social and corporate governance) in povezano komunikacijo.

Dojemanje in resničnost nista vedno usklajena

Podjetje Brand Finance je raziskalo, ali se zaznave o trajnosti s strani javnosti in deležnikov ujemajo z dejanskim stanjem posamezne blagovne znamke. Robert Haigh, direktor za strategijo in trajnost, je njihovo raziskavo komentiral: »Prikazali smo, da tam, kjer uspešnost presega dojemanje, obstaja priložnost za hitro ustvarjanje vrednosti z učinkovitejšim sporočanjem o trajnostni zavezanosti blagovne znamke. Kjer pa dojemanje presega uspešnost, je zaradi potencialnih negativnih reakcij vrednost znamke v nevarnosti.«

Tesla v največji nevarnosti

Po raziskavi Brand Finance je najbolj na tapeti Tesla, ki lahko izgubi več kot 4,1 milijarde ameriških dolarjev, medtem ko ima Microsoft najvišjo vrednost pozitivne vrzeli, in sicer 1,5 milijarde dolarjev.

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji