m
Aktualno

Le Meta Threads se lahko zoperstavi TikToku in ChatuGPT

Threads bo prehitel uspeh TikToka in ChataGPT, trdijo analitiki. Trenutno ima že več kot 70 milijonov uporabnikov.

Dejstvi, da je aplikacija Threads dvojnik Twitterja in da izkorišča sestrsko aplikacijo Instagram, da bi zgradila bazo uporabnikov, »držita kot pribito«. Toda ne glede na to, je nova aplikacija Meta Threads na zelo dobri poti, da postane najhitreje rastoča aplikacija vseh časov, saj je na platformi po enem tednu obstoja aktivnih več kot 100 milijonov uporabnikov.

Koga najdemo na aplikaciji?

V mediju Ad Age so raziskali, katere blagovne znamke so se v manj kot 5 dneh pridružile Threads, ter ugotovili, da so med njimi Netlifx, Coca-Cola, Spotify, Amazon, Dunkin Donats, Sephora, American Eagle, Pepsi, Warner Bros. Discovery, ... ter slavne osebnosti, kot so Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Gordon Ramsay, Michael Strahan, Shakira, Pharrell Williams, Oprah Winfrey in drugi.

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je dejal, da aplikacija hitro pridobiva nove uporabnike, saj jo ljudje množično obiskujejo, da rezervirajo svoj profil, preverijo razprave in dobijo občutek, ali je vredno prenosa.

Threads, nov rekorder?

To postavlja Threads v korak z imetnikoma naslova »najhitreje rastoča aplikacija, TikToku in ChatuGPT (slednji v pičlih dveh mesecih dosegel 100 milijonov uporabnikov).

Podobna rast se je zgodila pri Metini aplikaciji Messenger, potem ko je Facebook začel pozivati uporabnike, naj prenesejo ločeno aplikacijo, da bi ohranili niti sporočil. Aplikacija je pridobila 300 milijonov novih uporabnikov v prvih 6 mesecih.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji