bla
Aktualno

Lepote in grozote dela na daljavo

HP se v svojem novem oglasu prikazuje kot pomočnik novim, fleksibilnim načinom dela.

V vlogi pripovedovalca v oglasu, ki je delo agencije Wieden+Kennedy Portland, je gospod, ki je videti kot tipični predstavnik korporativnega sveta. Torej v obleki s kravato, ki zahteva delo »po starem«, sam pa ima opravka z zaposlenimi, ki imajo fleksibilen delovnik. Oglas prikazuje tudi lepote in številne zagate tistih, ki imajo fleksibilen delovni čas. Slednjim ni lahko, a vsem je skupno eno – tehnološki pripomočki morajo delovati, če želijo, da deluje tudi fleksibilen delovnik. Tu jim še kako prav pridejo HP-jevi računalniki in oprema.  Jutranjemu surfanju se tako ni treba odpovedati, delate lahko namreč s plaže. Tudi vrtnarjenje pride v poštev, gotovo imate prostor za računalnik.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji