Lestvica najboljših blagovnih znamk: Microsoft je izrinil Amazon
Apple že 10. leto zapored ostaja znamka številka ena na Interbrandovem seznamu 100 najboljših svetovnih blagovnih znamk. Hitre spremembe pa se dogajajo tik pod vrhom lestvice – Microsoft se je lani povzpel na tretje, letos pa že na drugo mesto.
Kaja Kovič
Vrednost blagovne znamke Apple se je v enem letu povečala za 18 odstotnih točk na več kot 482 milijonov dolarjev, kaže lestvica. Kljub temu pa ni največje presenečenje letošnje izdaje lestvice. Microsoft, ki je lani prehitel Google kot tretja najbolj vredna blagovna znamka, je zdaj presegel tudi znamko Amazon in zasedel drugo mesto. Vrednost blagovne znamke Microsoft se je povečala za 32 odstotnih točk na skupno 278 milijonov dolarjev.
Veliki premiki
Drugi veliki premiki na lestvice so bili: znamka Tesla se je povzpela na 12. mesto, Chanel pa na 22. mesto; obe znamki sta imeli 32-odstotno medletno rast vrednosti.
Novinci na seznamu 100 najboljših znamk so Airbnb, Red Bull in kitajska tehnološka znamka Xiaomi. Uber in Zoom pa se po drugi strani letos nista uvrstila na seznam.
Lestvico si lahko ogledate tu: