tiktok
Aktualno

Lestvica zaslužkov: TikTok ni niti polovico tako dobičkonosen kot Instagram

Prvič v svoji šestletni zgodovini je medij HopperHQ poleg lestvice največjih na Instagramu ustvaril tudi lestvico največjih zaslužkarjev na TikToku. Iz podatkov je razvidno, da se na TikToku zasluži precej manj kot na Instagramu.

Charlie D’Amelio se uvršča na prvo mesto na seznamu najbogatejših na TikToku. Ima 142 milijonov sledilcev in zasluži 105.000 dolarjev na objavo. Kljub temu, da je na Instagramovi lestvici na 39. mestu, na njem zasluži več, in sicer 263.000 dolarjev na objavo.

Prvih 5 na seznamu najbogatejših na TikToku je:

1. Charlie D’Amelio: 142,9 milijona sledilcev, 105.100 dolarjev na objavo

2. Khabane Lame: 144,5 milijona sledilcev, 90.490 dolarjev na objavo

3. Bella Poarch: 90,3 milijona sledilcev, 66.830 dolarjev na objavo

4. Addison Rae: 88,1 milijona sledilcev, 65.200 dolarjev na objavo

5. Kimberly Loaiza: 64 milijonov sledilcev, 47.380 dolarjev na objavo

Mike Bandar, soustanovitelj HopperHQ, razloži, da jih je z naraščajočo priljubljenostjo TikToka zanimalo, koliko zvezde TikToka zaslužijo na tej platformi in kako je njihov zaslužek povezan s tistim na Instagramu. »Zaslužek na TikToku je manjši, a to je posledica relativne svežine platforme, ki je blagovne znamke in podjetja še niso popolnoma osvojili. Morda bomo v prihodnjih letih priča obratu, pravzaprav je to zelo verjetno.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji