Lidlov modni slog ponovno navdušuje
Lidl je že lani predstavil lastno ekskluzivno kolekcijo oblačil in obutve, ki je svoj navdih našla v ulični modi. Spremljajo jo čiste, jasne linije in Lidlove prepoznavne barve – rdeča, rumena in modra.
Kolekcija je postala prava atrakcija po Evropi, zaloge kolekcije so hitro pošle, v Italiji pa so se pisani športni copati v Lidlovih barvah na eBayu prodajali za vrtoglavih 500 evrov in več. »Zanimanje kupcev za to edinstveno Lidlovo kolekcijo tudi po razprodanih zalogah ni padlo, saj smo stalno prejemali njihova vprašanja, kdaj bodo izdelki znova na voljo,« so za MM povedali v Lidlu Slovenija. Prodajo Lidlovih športnih copat so najprej napovedali novembra lani, a jih zaradi protikoronskih ukrepov (prepoved prodaje oblačil in obutve) kupci niso mogli kupiti. Zato pa je bilo več sreče spomladi, ko so težko pričakovani čevlji prišli tudi na slovenski trg. Naleteli so na navdušen sprejem pri kupcih, zato bo te dni police obogatila razširjena ponudba. Poleg navadnih športnih copatov in športnih copatov, ki spominjajo na modno muho »balenciaga«, lahko od četrtka, 15. julija 2021, v Lidlovih trgovinah najdete tudi natikače, žoge in pralne nakupovalne vrečke.
Nad njimi so navdušeni tudi vplivneži
Da je zanimanja veliko, dokazujejo tudi številke na družbenih omrežjih in mnoge objave slovenskih vplivnežev – Roberta Roškarja, Alena Podlesnika, Anabel, Maje Pinterič, Katke in Katje Bogataj, Andraža in Mance s profila Kdor to bere, Jana Filipa Jordana Frangeša, Iana Rožca in drugi Lidlovih hišnih ambasadorjev, pa tudi jeseniških hokejistov, ki so navdušenje nad izstopajočimi modnimi kosi prenesli med svoje navijače. V Lidlu Slovenija so k sodelovanju pozvali tudi kupce, ki so na svojih profilih delili svoj najljubši styling z Lidlovimi supergami in se borili za nagrade.