mm
Aktualno

Ljubljana Festival, eden vidnejših igralcev na poletnem parketu

V prestolnici si ne predstavljamo poletja brez Ljubljana Festivala. Letos v Križankah poteka 71. izvedba festivala, ki je v vseh teh letih postal vseslovenski in tudi mednarodni znanilec poletja.

Otvoritev 71. Ljubljana Festival je s tradicionalno Poletno nočjo, ki je bila tokrat posvečena kantavtorju Tomažu Domicelju, privabila pa je večtisočglavo občinstvo, do 3. septembra pa se bo skupaj zvrstilo več kot 70 prireditev, povedo iz FestivalaLjubljana. »Ker je to zelo prepoznaven festival, ga vsako leto obišče na tisoče obiskovalcev, ne le iz Ljubljane in Slovenije, temveč tudi širše. Obisk prireditev iz leta v leto raste, večina prireditev je razprodanih,« dodajo.

Vloga Ljubljana Festivala pri pozicioniranju Ljubljane

Festival torej ni privlačen le za Slovence, k nam privablja številne obiskovalce iz tujine, ki poleg kulturnih dogodkov izkoristijo priložnost za raziskovanje mesta, spoznavanje slovenske kulture, okušanje lokalne kulinarike ter odkrivanja naravnih znamenitosti in skritih kotičkov. »Festival Ljubljana ima pomembno vlogo pri obogatitvi ter dvigu kakovosti umetniške ponudbe in promociji Slovenije kot mednarodne kulturne destinacije. Želimo si, da se tako obiskovalci, kot tudi umetniki pri nas dobro počutijo in menimo, da nam to odlično uspeva, saj se jih zelo veliko redno vrača,« razložijo, kako spodbujajo sinergijo med kulturo in turizmom.

Ker je med gosti vseeno zelo veliko »domačinov«, pa ima posebno vlogo tudi za Ljubljančane. »Ti dobijo priložnost, da si največja imena iz sveta glasbe ogledajo v domačem okolju in za ceno vstopnic, ki je veliko bolj dostopna kot v drugih evropskih kulturnih institucijah ali na festivalih.«

Dober glas seže v deveto vas

Za oglaševanje in promocijo skrbijo zaposleni na Festivalu Ljubljana. »Širšo javnost večkrat tedensko obveščamo s sporočili za javnost, novičniki, sodelujemo z domačimi in tujimi novinarji, ki poročajo o naših prireditvah, aktivni smo na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram, Tik-Tok in LinkedIn, prisotni smo z digitalnim oglaševanjem, oglaševanjem v tisku, na plakatnih mestih po Ljubljani in Sloveniji ter obmejnih vpadnicah in na bližnjih letališčih, in tako dalje.« Ob tem poudarijo, da promocija institucije poteka vso leto, ne le v poletnih mesecih, saj tekom leta organizirajo še številne druge prireditve, kot so Zimski festival, Slovenski glasbeni dnevi, Mednarodni glasbeni cikle Mladi virtuozi, Mednarodno klavirsko tekmovanje in božični koncerti.

m

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji