lun
Aktualno

Luna \TBWA: Prvi #agencylife bootcamp

Na Luni \TBWA so uspešno zaključili prvi #agencylife bootcamp Luna \TAKE OFF, preko katerega so mladi spoznavali agencijsko delo, se izobraževali in delali za konkretne naročnike.

Študentom so v Luni \TBWA želeli ponuditi možnost, da na lastni koži izkusijo, kako poteka delo v oglaševalski agenciji. »Ideja o izvedbi prvega #agencylife bootcamp se je rodila že pred nekaj leti, a je zaradi korone morala malce počakati. Opazili smo, da mladi potenciali nimajo priložnosti spoznati delovanja oglaševalske agencije in da jih različne zgodbe o oglaševanju, ki krožijo, odvračajo od tega sicer čudovitega poklica,« je dejal Martin Stariha, direktor naročnikov v agenciji Luna \TBWA.

Po njihovih besedah so želeli razbiti mit, kako »garaško« je delo v oglaševalski agenciji, in obenem poskrbeti za svetlo prihodnost te industrije. Izmed 85 prispelih prijav so izbrali pet mladih talentov, ki so v sklopu programa spoznali pet različnih delovnih mest – vodja projektov, kreativec, strateg, oblikovalec in medijski načrtovalec. Program je vseboval 20 predavanj domačih in tujih marketinških strokovnjakov, poleg tega pa so mladim organizirali priložnost sodelovati pri projektih priznanih naročnikov iz Slovenije in tujine ob podpori mentorjev. Znotraj uveljavljene in ene od najučinkovitejših agencij so tako ustvarili »mini oglaševalsko agencijo«.

Ne le učenje, tudi izzivi za obe strani

Pridobljeno znanje in vpogled v potek dela v agenciji pa ni bilo vse, kar so mladi pridobili v programu. Lotili so se reševanja konkretnega izziva, briefa naročnika, za katerega so predstavili kreativne predloge za komunikacijsko akcijo. »Lahko rečem, da ima vseh pet velik potencial in smisel za delo v oglaševanju, da jim izziv ni predstavljal težav in da so ob zaključku več kot zasluženo prejeli uraden certifikat za opravljeno prakso v programu Luna \TAKE OFF,« je dejal Stariha in dodal: »Rad bi še poudaril, da se niso učili samo mladi, ampak da smo tudi mi od njih prejeli veliko zanimivih pogledov in razmišljanj.«

 

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji