mozart
Aktualno

Magnum v Mozartovo čast

Blagovna znamka sladoleda Magnum je skupaj z agencijo Lola MullenLowe zasnovala oglas, v katerem so želeli počastiti Wolfganga Amadeusa Mozarta. Poleg oglasa so pripravili tudi razstavo, ki bo na ogled v skladateljevi rojstni hiši v Salzburgu.

V oglasu so predstavili remiks prvega stavka Mozartove 25. simfonije. Njegov namen je predstavitev sladoledov 'Magnum Remix', reinterpretacije dveh priljubljenih Magnumovih klasik. »Gre za Mozartovo prvo skladbo v molu, ki jo je napisal, ko je bil star komaj 17 let. Z njo je podrl vse glasbene konvencije in pričakovanja svojih sodobnikov in mecenov, ki so bili od otroškega zvezdnika vajeni lahkotnih del v duru. Namesto tega se je glasbeni genij predstavil kot zrel skladatelj s skladbo, ki je bila močnejša, ekspresivnejša in strastnejša od katerega koli prejšnjega dela,« pojasnjujejo snovalci akcije in dodajajo, da oglas z uporabo mešanice resničnih prizorov in video animacije ponuja namišljen vpogled v Mozartovo ustvarjalnost.

»Mozart je bil eden od največjih skladateljev, pa tudi človek užitkov in ljubitelj sladoleda,« je ob tej priložnosti povedala Christiane Haasis, vodja poslovne enote Unilever za sladoled za področje Nemčije, Avstrije, Švice in Beneluksa. »S svojo strastjo in željo po nenehnem preoblikovanju bi bil danes idealen ambasador Magnuma,« je prepričana. Nad projektom so navdušeni tudi v mednarodni fundaciji Mozarteum, kjer pravijo, da takšne akcije pripomorejo k temu, da mlajše generacije bolje spoznajo Mozarta in njegovo življenje. 

V septembrski številki Marketing magazina, ki izide konec avgusta, si boste lahko prebrali intervju z Matteom Mozetičem, upravljavcem blagovne znamke Magnum za Evropo. V njem govori o svojih izkušnjah z delom za multinacionalko Unilever in snovanju drznih tržnokomunikacijskih akcij, po katerih slovi Magnum.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji