Magnum v Mozartovo čast
Blagovna znamka sladoleda Magnum je skupaj z agencijo Lola MullenLowe zasnovala oglas, v katerem so želeli počastiti Wolfganga Amadeusa Mozarta. Poleg oglasa so pripravili tudi razstavo, ki bo na ogled v skladateljevi rojstni hiši v Salzburgu.
V oglasu so predstavili remiks prvega stavka Mozartove 25. simfonije. Njegov namen je predstavitev sladoledov 'Magnum Remix', reinterpretacije dveh priljubljenih Magnumovih klasik. »Gre za Mozartovo prvo skladbo v molu, ki jo je napisal, ko je bil star komaj 17 let. Z njo je podrl vse glasbene konvencije in pričakovanja svojih sodobnikov in mecenov, ki so bili od otroškega zvezdnika vajeni lahkotnih del v duru. Namesto tega se je glasbeni genij predstavil kot zrel skladatelj s skladbo, ki je bila močnejša, ekspresivnejša in strastnejša od katerega koli prejšnjega dela,« pojasnjujejo snovalci akcije in dodajajo, da oglas z uporabo mešanice resničnih prizorov in video animacije ponuja namišljen vpogled v Mozartovo ustvarjalnost.
»Mozart je bil eden od največjih skladateljev, pa tudi človek užitkov in ljubitelj sladoleda,« je ob tej priložnosti povedala Christiane Haasis, vodja poslovne enote Unilever za sladoled za področje Nemčije, Avstrije, Švice in Beneluksa. »S svojo strastjo in željo po nenehnem preoblikovanju bi bil danes idealen ambasador Magnuma,« je prepričana. Nad projektom so navdušeni tudi v mednarodni fundaciji Mozarteum, kjer pravijo, da takšne akcije pripomorejo k temu, da mlajše generacije bolje spoznajo Mozarta in njegovo življenje.
V septembrski številki Marketing magazina, ki izide konec avgusta, si boste lahko prebrali intervju z Matteom Mozetičem, upravljavcem blagovne znamke Magnum za Evropo. V njem govori o svojih izkušnjah z delom za multinacionalko Unilever in snovanju drznih tržnokomunikacijskih akcij, po katerih slovi Magnum.