inhouse
Aktualno

»Marketing ni čudežna tabletka, ampak del večjega mozaika«

inHouse Marketing Agency je svojo pot začel pisati leta 2015 kot 4Future Agency, letos pa so se odločili za preznamčenje in »zrelejšo verzijo« agencije.

Kot pravijo, bo prenovljena agencija svoje delo opravljala tako učinkovito in hitro, kot da so vedno le korak stran od naročnikove pisarne.

Glavni ustanovitelj podjetja je Vid Sedej, ki je svoje prve korake v podjetništvu naredil že pri petnajstih letih, ko je v družinskem podjetju prvič pobliže spoznal delo prodaje oziroma trženja. »Takrat sicer z majhnimi koraki, a vseeno dovolj velikimi, da sem začel spoznavati poslovni svet. Moja prva strast je bila tako prodaja. Svoje veščine prodaje sem nadgrajeval skozi nešteto seminarjev, izobraževanj, mentorjev in na ducate prebranih knjig, za katere še danes menim, da so bogastvo znanja, ki nam je na voljo že za pičlih nekaj evrov,« pravi. Pri devetnajstih letih je začasno prevzel tudi vodenje gostinskega obrata, kjer je znanje prodaje, marketinga in vodenja iz teorije prvič preizkusil tudi v praksi. Po vsakem delavniku v lokalu pa je pilil znanje v svoji »pravi« ljubezni – marketingu.

vid sedej

Dve glavni konkurenčni prednosti

Ko je leta 2015 začel svojo podjetniško pot, je imel v mislih samo eno stvar: pomagati podjetjem povečati prodajo in prepoznavnost s pomočjo oglaševanja. »Vedel sem, da imam dve glavni konkurenčni prednosti – odlično poznavanje in veliko zanimanje za prodajo ter velik interes po osebnem pristopu k sodelovanju. Osebni pristop zame ni pomenil le prodajnega stavka. Želel sem si, da sodelovanje z agencijo za naročnika ne pomeni zgolj mesečnega poročila s številkami, ki si jih redko kdo zna razložiti, zato sem ta koncept nadgradil. Svoje agencijsko delo smo z ekipo opravljali tudi pri naših partnerjih, osebno, na sedežih podjetja. Naročniki so tako postali poslovni partnerji, poslovni partnerji so postali prijatelji, večina je še danes z nami, eden od njih pa je bil pred tremi leti celo na moji poroki,« pove Vid Sedej.

Vrnitev k primarnim vrednotam

Turbulentno dogajanje na trgu v zadnjih dveh letih je dodobra zamajalo in spremenilo tudi njegove (začasne) vrednote in njihov pristop k delu. Kljub težkemu obdobju so postali še močnejši, ekipa in znanje sta se povečala in tudi leto 2021 se je zanje končalo z zmago. Promet se je skoraj podvojil, ekipa pa je bila bogatejša za projektno vodjo. Velik del letošnjega leta so posvetili refleksiji in razmisleku o tem, kaj je podjetje v prvih letih poslovanja zares delalo drugačno. »Kaj je tisto, kar je našim partnerjem, ja, partnerjem, pomagalo do rezulatov in kdo točno sploh so naši partnerji? Spoznal sem, da najboljše sinergije z njimi ustvarjamo takrat, ko se naročnik močno zaveda, da potrebuje novo rešitev na področju marketinga. Da želi svoje podjetje spraviti na višjo raven. Takrat ugotovi, da je veliko bolj učinkovita in finančno vzdržljiva zunanja ekipa kot pa zaposlovanje specialistov in to, da svoj proračun porabiš, še preden se aktivira prva oglaševalska akcija. Ampak kaj manjka zunanji ekipi? Redko kdaj vidimo, da gre »agencija« tisti korak dlje, čeprav jim to praktično vedno piše na spletu, ker lepo zveni. Da pozna in razume ne samo Facebook in Google, ampak tudi in predvsem poslovanje naročnikovega podjetja. Kako podjetje diha. Da kot strokovnjaki sami priskrbijo ideje za razvoj tako naročnikovega podjetja kot tudi marketinga. Da so prisotne samoiniciativa, proaktivnost in želja po skupni zmagi. Na žalost je tega malo premalo. Zato sem se odločil, da letos, po napornih dveh letih, naše poslovanje vrnemo k svojim primarnim vrednotam in moji prvi viziji – pomagati podjetjem na področju marketinga kot interna ekipa, čeprav to (zgolj fizično) nismo. In tako je mlada ekipa, prej imenovana 4Future Agency, prerasla v zrelejšo verzijo – inHouse Marketing Agency, agencijo, ki bo svoje delo opravljala tako učinkovito in hitro, kot da smo vedno le korak stran od naročnikove pisarne,« pravi Sedej.

Aktivni tudi v tujini

Agencija je pod prvotnim imenom nastala leta 2015, takrat še kot s. p., uradni začetki v obliki d. o. o. pa segajo v začetek leta 2020. »Skupno smo na trgu torej sedem let. Vsi, ki smo aktivni v digitalnem svetu, imamo na neki točki ambicijo prodreti na tuji trg in tako je bilo tudi z nami, zato smo se tudi odločili za angleško ime. Vendar pa se močno zavedamo potenciala, ki ga ima slovenski trg in verjamem, da lahko pišemo izredno uspešne zgodbe že lokalno, preden se podajamo na večje trge,« pove sogovornik. Kot agencija so sodelovali oz. še vedno sodelujejo s podjetji z vsega sveta. Švedska, Nemčija, Avstrija, Amerika, Kanada, pa tudi Kitajska, Avstralija in Združeni arabski emirati je le nekaj držav, kjer so se že preizkusili – nekje bolj, drugje manj uspešno, vse pa so izkoristili za nadgradnjo znanja.

Ob odprtju d. o. o. sta manjšinski delež v podjetju dobila tudi dva glavna igralca v tej zgodbi. »Domen Knapič in Leon Frankovič sta bila ob meni že od samega začetka in se velikokrat odpovedala klasičnim študentskim aktivnostim, da smo skupaj skrbeli za naše naročnike na visoki ravni že od ustanovitve naprej,« pravi Sedej.

inhouse1

Poleg Vida Sedeja sta »glavna akterja« v agenciji še Domen Knapič (levo) in Leon Frankovič (desno).

Zunanji izvajalci, ki delujejo kot interna ekipa

Danes, kot rečeno, predvsem služijo podjetjem in menedžerjem, ki želijo svoj notranji oddelek za marketing nadomestiti na donosnejši način z bolj spretno ekipo zunanjih izvajalcev in brez izgube občutka, da zanje dela interna ekipa. »Od tod tudi novo ime: inHouse Marketing Agency. Svojim partnerjem nudimo celovito rešitev na področju marketinga – sem sodijo digitalno in vsebinsko oglaševanje, grafično in video oblikovanje, spletni razvoj. Vse to podkrepimo z razumevanjem njihovega poslovanja. Verjamemo, da je tesno sodelovanje s strankami in partnerji nujno za ustvarjanje uspešnih zgodb. S svojim unikatnim pristopom do dela oz. metodologijo inHive s podjetji sodelujemo kot partnerji in delujemo izjemno usklajeno. Prizadevamo si, da nismo le zunanji podaljšek naročnikove ekipe, temveč kot sodelavci soustvarjamo in živimo njegov uspeh. Predvsem pa je pomembno, da nismo le izvrševalci, temveč smo kreatorji lastnih idej in predlogov. Ne čakamo na črni petek,« hudomušno doda.  T. i. metodologija inHive, ki jo je omenil, prinaša naročniku vrsto ugodnosti, ki jih »klasična agencija« ne ponuja. Sem sodijo neposredna komunikacija, neposreden vpogled v aktivnosti in v analitiko v realnem času – vse omenjeno je po njihovih ugotovitvah naročnikom izredno pomembno.

Več kot le poslovni odnos

Hkrati so razvili model sodelovanja, kjer poleg tipičnega »projektnega vodje« za vsakega naročnika deluje še »idejni vodja«, ki skrbi za razvoj podjetja in njegovega marketinga na podoben način, kot bi to storil zaposleni pri naročniku. Na ta način omogočajo nenehno sveže ideje pri marketingu, sodelovanje pa velikokrat preraste poslovni odnos, ki postane partnerski ali celo prijateljski. »Dejstvo je, da naročnik zaupa agenciji ne samo del podjetja, ampak del sebe, svojega prihodka, prihodka njegove družine, ne nazadnje del njegove prihodnosti, zato je pomembno, da vedno delujemo v najboljšem interesu naročnika. Na to smo izredno ponosni. Ta osebni pristop in odnos, ki ga gradimo z našimi partnerji, se velikokrat odraža v tem, da rastemo počasneje kot kakšen naš konkurent. Ampak to, na kar sem zelo ponosen, je dejstvo, da rastemo zelo stabilno in verjamem, da je to tek na dolge proge in ne šprint. Zato nam je odnos pomembnejši od hitrega zaslužka. Moj oče mi je velikokrat rekel, da steblo krompirja, ki je visoko nad tlemi, po navadi pomeni majhen krompir v zemlji,« se nasmehne.

Poznati je treba »ozka grla«

V agenciji se pri svojem delovanju strogo držijo reka »Put your money where your mouth is«, da se torej držijo svojih obljub. Kot rečeno, njihova želja ni le voditi spletnega oglaševanja, ampak razumeti celotno poslovanje naročnikov oz. partnerjev ter jim na ta način pravilno svetovati. Njihovo svetovanje se ne začne in konča zgolj pri marketingu, pomagajo pri vseh premikajočih se delcih podjetja, ki posredno ali neposredno vplivajo na marketing. »Kako lahko kot zunanja agencija uspešno postaviš marketinško kampanjo ali strategijo, če recimo ne poznaš ozkih grl podjetja? Je težava res v marketingu? Velikokrat so nas prav to dodatno znanje, razumevanje in radovednost pripeljali do ključnih ugotovitev, ki so popolnoma spremenila strategije. Marže ključnih izdelkov, cena in pogoji dostav, skladišča, kompetence interno zaposlenih, preveč odločevalcev, zamude v dobavi ... Vse to lahko ključno vpliva na uspešnost ali neuspešnost marketinških aktivnosti, zato je filozofija agencije inHouse, da sodelujemo kot interna ekipa, ki ji takšni podatki in dodatna znanja niso tuji, in se lahko primerno odzovemo na različne okoliščine,« izpostavi.

Leta 2018 so sodelovali pri projektu, katerega uspešnost je bila v celoti odvisna od tega, kako se bo lastnikom podjetja uspelo dogovoriti s proizvajalcem ključne komponente izdelka. Ker je dogovor padel v vodo, je to maržo praktično prepolovilo, kar jim je onemogočilo uspešno širitev na tuj trg. Pravijo, da je takšnih zgodb med agencijami in kolegi veliko, slab glas pa skoraj vedno pade na ekipo marketinga. Prav tako pa prepoznavanje ozkih grl in reševanje teh težav neposredno vpliva tudi na uspešnost oglaševalskih akcij in ne nazadnje na uspešnost in dolgoročnost sodelovanja z naročniki.

Učijo se v svojem »peskovniku«

Ker je Vid Sedej mnenja, da je praksa najboljši učitelj, so lansko leto sklenili, da bodo uvozili blagovno znamko Starbalm in postali distributer izdelkov za lajšanje bolečin v mišicah in sklepih. Z uvozom in distribucijskim dogovorom, ki so ga sklenili konec prejšnjega leta, so pripeljali blagovno znamko v Slovenijo in jo uspešno distribuirali že v več kot 60 fizičnih lokacij, začeli prodajo na spletu, zanimanje pa se že povečuje, o čemer pričajo tudi ponaročila poslovnih partnerjev. »Za nas je bilo to izrednega pomena, saj smo se skozi ta proces postavili v vlogo naših strank tudi na področjih, kjer prej nismo poznali toliko ozadja – logistika, birokracija, veleprodaja, maloprodaja ... Vso to dodatno širino pa s pridom uporabljamo pri sodelovanju z našimi naročniki, kar je tudi glavni razlog, zakaj smo ta projekt začeli – da stvari iz prakse preizkusimo najprej z lastnim vložkom in dobre prakse repliciramo na naše naročnike. Ustvarili smo si nekakšen 'peskovnik', pripeljali na trg nov medicinski pripomoček, ki ga trenutno uporablja že več sto Slovencev, pa smo blagovno znamko šele dobro pripeljali k nam,« pravi. Ta peskovnik jim omogoča testiranje tudi manj konvencionalnih pristopov, mogoče bolj »odštekanih« idej. Idej, ki bi na prvo pogled lahko naletele na neodobravanje pri naročnikih, potem pa skupaj ugotovijo, da se izplača poskusiti. Znanje, ki ga pridobivajo skozi prakso, je izrednega pomena tudi za vse posameznike v podjetju. Pri vsakem skupnem projektu soodloča celotna ekipa in tako tudi širijo svoje znanje, kar še dodatno krepi znanje in zaupanje znotraj ekipe.

starbalm1

Ob prejemu prve pošiljke izdelkov Starbalm za učenje v lastnem »peskovniku«.

starbalm2

Dobro delo odpira vrata

Večino svojih poslovnih partnerjev oz. naročnikov pridobijo na podlagi priporočil, od ust do ust in preko mreženja. Prav tako je Vid Sedej mnenja, da je izrednega pomena močna osebna blagovna znamka. »Ko sem začenjal podjetniško pot, je bilo to seveda videti malce drugače. Veliko opravljenih klicev, veliko poslane e-pošte ... Čeprav sem v tem užival, je zdaj veliko lažje pridobivati naročnike. V storitvenem segmentu je v Sloveniji za moje pojme 'od ust do ust' najboljši vir novih naročnikov in poznanstev. Delaj dobro in vrata se ti bodo odpirala. Delaj v nasprotju z dogovorom in prav toliko vrat se ti bo zaprlo. Na slovenskem trgu redno sodelujemo z več ducat podjetji, med katerimi so iTAK Šport, Actinia Group, Sgerm, Pigo, Herba Medica, Omisli.si, TAIA, Comtron, Biodom, Elementum ... Izredno sem ponosen tudi na večletno sodelovanje z eno od zame najboljših nepremičninskih agencij v Sloveniji s sedežem v Ljubljani. Izkušnja sodelovanja z njimi in njihovim direktorjem osebno me je naučila ogromno. Predvsem sem se naučil skromnosti v svojem delu in ubral drugačno pot samopromocije oziroma sem dovolil, da je bilo naše edino vodilo samopromocije prvih nekaj let našega delovanja dobro delo,« pove.

stoja

Navdušili švedski Salming Sports

V dosedanjem delu je najbolj ponosen na večletno uspešno sodelovanje s podjetjem Salming Sports AB. Švedsko podjetje s sedežem v Göteborgu jim je konec leta 2019 zaupalo celotno vodenje globalnega marketinga. Oglaševanje so vodili na vseh ključnih trgih, kamor sodijo Švedska, Nemčija, Amerika, Kanada, Avstralija ... »Z dobrim delom se je povečala tudi naša odgovornost. V letu 2020 smo prevzeli tudi strateški del sodelovanja. Tako je izpod rok naše ekipe v zadnjih dveh letih nastalo več uspešnih predstavitev izdelkov in kampanj, med drugim tudi celotna strateška in kreativna akcija za njihov paradni tekaški copat Greyhound v letu 2020 in enRoute v letu 2021. Kot zanimivost lahko povem, da smo za zadnjo predstavitev poskrbeli tudi s foto- in videoprodukcijo. V Sloveniji, bolj natančno v Novem mestu, smo pripravili večdnevno fotografiranje in snemanje izdelkov skupaj z dvema ambasadorjema. Izdelek je uspešno zaživel in obkrožil distributerje po vsem svetu. Odgovorni smo bili tudi za idejno zasnovo vseh oglaševalskih akcij, na primer ob črnem petku ali dnevu čarovnic, in promocijskega gradiva, ki so ga nato uporabljali distributerji po vsem svetu. V času kampanj se je spletna prodaja povečala za 300 odstotkov,« je ponosen Vid Sedej.

salming

Zadovoljen je tudi Joakim Sandin, direktor podjetja Salming Sports: »Po tem, ko smo dve leti Vida Sedeja in njegovo agencijo opazovali od daleč, smo končno naredili korak naprej in sklenili aktivno partnerstvo. Posledično je naše poslovanje s spletno prodajo Salming Sportsa v letu 2020 močno naraslo zaradi strasti in zanimivega pristopa njihove močne ekipe, ki bi jo toplo priporočal vsem podjetjem, razen našim konkurentom, seveda.«

»Samo skupaj lahko spišemo uspešne zgodbe«

»V enem letu sodelovanja z nami na področju spletnega oglaševanja se je promet za sto odstotkov povečal tudi podjetju Gipo, ki prodaja blagovno znamko kotlov oz. toplotnih črpalk Biodom 27. Podjetje TAIA je skupaj z nami izboljšalo svojo realizacijo in povečalo število uporabnikov, pri sodelovanju pa so pohvalili predvsem našo prilagodljivost in pripravljenost na eksperimentiranje in spremembe. Takšnih primerov je veliko, seveda je še več tistih, ki imajo 'marketinško' manj zanimivo, a vseeno stabilno in dobičkonosno rast. Ne gre pa zanemariti dejstva, da je vsem omenjenim podjetjem to uspelo tudi zato, ker so v marketing in v nas verjeli in poleg naših aktivnosti tudi sami skrbeli za visoko raven svoje storitve. Marketing ni čudežna tabletka, je del večjega mozaika. Samo skupaj lahko spišemo uspešne zgodbe, ki grejo v 100- in večodstotne rasti,« pravi sogovornik.

V letih 2020 in 2021 so imeli 78-odstotno uspešnost projektov, kar pomeni, da so v skoraj 80 odstotkih dosegli ali presegli zastavljene cilje. »Glede številk hočem biti brutalno iskren, saj ne verjamem nobenemu, ki trdi, da nimajo ali pa skrivajo manj uspešne rezultate. Z vsemi našimi naročniki začnemo sodelovanje z odprtimi kartami, tako oboji vemo, kakšne so zadolžitve in pričakovanja že od samega začetka. To nam omogoča, da tudi v primerih, ko sodelovanje ne gre po načrtih, ostanemo v dobrih odnosih in se srečamo pri kakšnem drugem poslovnem projektu,« poudari.

»Kot ekipa smo močnejši«

Vse seveda ne gre povsem gladko in zavedajo se resničnosti stavka: kdor dela, ta greši. »In nič drugače ni v svetu marketinga. Zelo pomembno pa je, kako se na napake odzovemo. Najprej jaz kot vodja, potem pa še drugi člani ekipe. Vedno vsako napako najprej analiziram sam, potem jo analiziramo še skupaj z ekipo. Poiščemo vzroke, zakaj se nam je ta napaka zgodila in jo skozi standardizirane procese poskušamo odstraniti oziroma preprečiti njeno ponovitev. Večkrat se nam je recimo zgodila manjša napaka pri oglasih, bodisi pravopisna bodisi vizualna. To smo rešili z vzpostavitvijo t. i. quality check chata, kamor 'letijo' vsi izdelki. Vsaj en član ekipe mora zadevo odobriti, vizualno ali pravopisno napako lahko namreč opazi vsak. Pomembno je, da se ob napakah pogovarjamo in ugotovimo, kaj je do njih pripeljalo,« pravi Sedej, ki se kot vodja zaveda, da ljudje delamo napake. »Ključno je, kako se na napako svoje ekipe odzovem sam, saj to lahko vpliva na njihov nadaljnji razvoj. Spodbudna beseda in podpora lahko v takšnem primeru pripelje daleč. V ekipi si maksimalno zaupamo in podpiram odprt pogovor. Od drugih članov ekipe pričakujem in zahtevam, da izpostavijo tudi moje napake. Le tako lahko skupaj rastemo in se razvijamo. Če bi moral izpostaviti stvari, ki smo se jih naučili iz preteklih napak, pa je to vsekakor zaupati sami vase, zaupati v lastno znanje, presojo in zaupati drug v drugega. Kot ekipa smo močnejši.«

»Vodim agencijo in ne vrtca«

V ekipi je sicer trenutno redno zaposlenih sedem članov. Sedej meni, da je izrednega pomena, da so ključni igralci ekipe zaposleni za nedoločen čas, z dobrimi pogoji, transparentnim prikazom njihove poti do napredovanja, možnostjo rednega napredovanja in dejstvom, da jim popolnoma zaupa. V širši ekipi je še enkrat toliko sodelavcev, ki z njimi sodelujejo pogodbeno, a so vsi z njimi že vrsto let, zato jih ima za člane agencije. »Glavni poudarek pri zaposlovanju oziroma izbiranju članov ekipe dajem temu, kako se ujamemo oziroma kako se oseba ujame z drugimi člani ekipe. Do zdaj sem imel s tem večino časa srečo, se mi je pa že zgodilo, da smo zaposlili osebe, ki so načele dobre odnose v ekipi. Takrat je bilo pomembno, da smo skupaj našli pravo pot za nadaljevanje. Nič zato, če to ni bila naša ekipa. Zelo je pomembno, kako se počutimo drug ob drugem, ne nazadnje so to ljudje, s katerimi preživiš tretjino dneva ali še več, ljudje, na katere se je treba zanesti in jim zaupati,« pove in doda, da verjame v filozofijo, da je zaupanje potrebno najprej dati in ga šele po potrebi odvzeti.

inhouse ekipa

Ekipa agencije (z leve): Leon Frankovič, Nik Jurak Uštar, Vid Sedej, Jaka Logar, Marjeta Špeh in Domen Knapič.

Vsakemu novemu članu pokaže smer in odgovornost v ekipi, nato pa mu prepusti vajeti, saj je vsak strokovnjak na svojem področju. »Ne nazadnje vodim agencijo in ne vrtca. Na moje sodelavce se lahko vedno zanesem 100-odstotno, tako kot oni name. Če svoje zaposlene obravnavaš kot otroke, bodo tak odnos tudi vrnili. Pomembno je, da imajo vsi svoje jasne odgovornosti, cilje in predvsem proste roke. Velikokrat pa sem opazil v podjetjih tudi nesmisel – večina podjetij išče neko popolno osebo za njihovo delovno mesto. Vse več je poudarka na iskanju osebe s 'čim manj vsestranskih pomanjkljivosti', namesto da bi iskali osebo, ki je močna na področju, ki ga potrebuje podjetje. Pri nas torej iščemo osebe, ki so močne na svojem področju ali pa imajo veliko željo na določenem področju napredovati,« pravi. Zato je pri iskanju novih članov ekipe pomembna tudi njihova strast do napredovanja in učenja: »Petletne izkušnje v digitalnem svetu pomenijo bore malo, če je tvoje znanje še vedno na enaki ravni, zato lahko velikokrat vidimo zelo uspešne mlajše kadre, ki se v podjetjih prebijajo navzgor.«

V ospredje bodo stopile agencije, ki bodo znale delovati kot interna ekipa

Na koncu seveda ne gre brez klasičnega vprašanja: kakšni so njihovi načrti za prihodnost in kje so njihove meje? Vid Sedej meni, da se obdobje klasičnih agencij bliža koncu: »Vse bolj na trgu opažamo potrebo po bolj partnerskem pristopu k reševanju težav. Marketing ni več le poznavanje družbenih medijev in orodja za oglaševanje preko njih. Je veliko več. Je povezovanje več premikajočih se delcev znotraj podjetja. Povprečni uporabnik je na letni ravni močno bombardiran z oglasi. Živimo v družbi, ki je obdana s preveč različnimi komunikacijami na vsakem koraku. V ospredje bodo stopile agencije, ki bodo znale delovati kot interna ekipa. Agencije, ki bodo razumele vsak korak naročnikovega podjetja, njihovo smer in vizijo. Blagovne znamke bodo ponovno stopile v ospredje. In takrat je pomembno, da agencija in naročnik skupaj premagujeta izzive oglaševanja. Da delujeta sinhrono, usklajeno, kot bi to počela interna marketinška ekipa. Naš cilj je jasen: želimo ostati vodilna agencija v tovrstnem načinu dela in na tem področju postati inovatorji, saj želimo razviti in poiskati nove pristope, da bodo imeli naši naročniki zares pristen občutek, kot da zanje dela interna ekipa,« sklene.

 anta

Kreativna zasnova in postavitev slovenske spletne strani Anta Sports za naročnika iTak Šport. Trenutno se z njimi pripravljajo tudi na večjo oglaševalsko akcijo.

glovo2

Dizajn in komunikacija preko družbenih omrežij blagovne znamke Glovo.

milly

Kreativna zasnova spletne strani in izvedba marketinških akcij za blagovno znamko Mlily na dveh trgih, v Nemčiji in Srbiji.

sgerm

Izvedba digitalnih akcij za podjetje Sgerm.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, junij 2022, #492. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji