Marketinške aktivnosti maloprodajnih trgovcev vse bolj učinkovite
Učinkovitost marketinga v maloprodajnem sektorju je leta 2022 dosegla najvišjo raven v zadnjih šestih letih, je pokazala raziskava združenja Data and Marketing Association (DMA).
Kaja Kovič
Merljivi učinki kampanj blagovnih znamk s področja maloprodaje so se v enem letu več kot podvojili, in sicer z 0,2 na 0,5 (vidnost kampanje, krepitev baze podatkov); odzivni učinki (kliki, vščeki, deljenje) so se v zadnjem letu povečali za 60 odstotkov – z 1,8 na 2,9; poslovni učinki (nakup) pa za 67 odstotkov – z 0,3 na 0,5.
Nadgradnja kampanj
V združenju DMA pravijo, da trgovci na drobno ubirajo vedno bolj uravnotežen pristop h kampanjam. »Kratkoročne aktivnosti, kot so promocije in popusti, so nadgradilli z aktivnostmi, ki krepijo blagovno znamko. Prav tako jim je uspelo povečati promet, poslovni učinki so večji za 67 odstotkov, in to kljub krizi življenjskih stroškov in skrčenim proračunom gospodinjstev,« je komentiral Ian Gibbs, direktor DMA.
Trgovci na drobno so po njegovem mnenju dosegli pravo ravnovesje v smislu strategije impulzivne kampanje. »Obstaja enakomerna porazdelitev med dejavnostjo pridobivanja in ohranjanja ter ravnotežje med obema dejavnostma blagovne znamke. Ta je najboljši v zadnjih šestih letih, vedno več kratkoročnih aktivnosti pa ima dolgoročen cilj.«
Pri rasti učinkovitosti marketinških aktivnosti maloprodaji sledijo finančne storitve in sektor javnih služb.