z
Aktualno

Matično podjetje Kanskih levov kupilo Effie

Družba Ascential, pod okrilje katere sodi tudi festival kreativnosti Cannes Lions, je prevzela organizacijo Effie. Skupaj bodo spodbujali rast oglaševalske industrije, ustanovili pa so tudi fundacijo za podporo mladim talentom.

Effie je globalna organizacija, ki se posveča prepoznavanju, spodbujanju in nagrajevanju najučinkovitejših marketinških akcij po vsem svetu. Najbolj znana je po svojih istoimenskih nagradah, ki so v svetu marketinga priznane kot nekakšni »oskarji«, saj slavijo tako kreativnost kot tudi izjemne rezultate, ki jih ima ta na poslovanje podjetij.

Po drugi strani pa je globalna družba Ascential specializirana za informacije, podatke in analitiko. Njihove storitve pomagajo podjetjem pri sprejemanju pametnih poslovnih odločitev. V svetu oglaševanja je Ascential bolj znan kot matično podjetje in organizator mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions. Ker deluje na globalni ravni in pomaga podjetjem pri doseganju njihovih ciljev, so prevzeli Effie in z njimi začeli dolgoročno partnerstvo; tekmovanje Effie bo ohranilo prvotno »obliko«, skupaj pa so ustanovili novo fundacijo The Effie LIONS Foundation. Ta bo namenjena izobraževanju talentov, usposabljanju študentov in bo predstavljala platformo za obstoječe neprofitne pobude družbe LIONS. Vse tri organizacije bodo tesno povezane in sodelovale, partnerstvo bo zagotovljalo krepitev podatkov in večji dostop do njih za podjetja, ki jih nujno potrebujejo za samo kreativno delo in zagovarjanje tega na področju marketinga.

Philip Thomas, izvršni direktor podjetja Ascential, je dejal: »Nova povezava med LIONS in Effie je dokaz, da sta učinkovitost in kreativnost v oglaševanju neločljivo povezani. Vsa ozaveščena podjetja vedo, da kreativno in učinkovito oglaševanje spodbuja rast. To zgodovinsko partnerstvo bo okrepilo znanje, vpoglede in informacije o industriji, ki jih LIONS že ponuja preko organizacij in medijev, kot so WARC, The Work in Contagious. Vzporedno smo ustanovili fundacijo The Effie LIONS Foundation, ki bo izobraževala in navdihovala našo industrijo ter razširila možnosti za vse, da si zgradijo kariero na tem področju.«

Effie s sedežem v New Yorku in pisarnami v Pekingu in Veliki Britaniji ima mrežo 59 partnerjev, ki pokrivajo več kot 125 trgov. Še naprej ga bo vodila Traci Alford, predsednica in izvršna direktorica podjetja Effie Worldwide, ki je dodala: »Veseli smo, da se pridružujemo podjetju Lions z zelo komplementarnim, a hkrati drugačnim portfeljem blagovnih znamk. Tesnejše sodelovanje je vznemirljiva perspektiva za industrijo, saj nam bo naša sposobnost izmenjave vpogledov in iskanja sinergij v podatkih pomagala razčleniti vlogo kreativnosti pri spodbujanju celotne učinkovitosti oglaševanja in marketinga. Skupaj bomo lahko bolje razumeli ključne gonilnike rasti in podjetjem pomagali uspeti.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji