Maybelline promovira novo maskaro z AR-ogledalom
Aktivacija z obogateno resničnostjo je v enem samem dnevu v Ukrajini dosegla najmanj 3 milijone organskih ogledov in omemb na družbenih omrežjih.
Kaja Kovič
Blagovna znamka Maybelline New York je pri aktivaciji sodelovala s podjetjem XR Ffface.me, s katerim so zasnovali prav posebno promocijo nove maskare Falsies Surreal. Ogledalo z obogateno resničnostjo (AR), katerega zaslon je meril kar 4.000 kvadratnih metrov, je bilo postavljeno ob steno trgovskega centra Gulliver Mall v Kijevu. Mimoidoči so se postavili pred kamero v posebnem oznamčenem kiosku na ulici in se uzrli (z umetno nastavljenimi podaljšanimi trepalnicami) v ogromnem ogledalu trgovskega centra.
»Prvi rezultati aktivacije so bili neverjetni – trije milijoni organskih ogledov in omemb na družbenih omrežjih, a to je le vrh ledene gore, saj trenutno še zbiramo podatke, da bi dobili celotno sliko o aktivaciji. Prepričani smo, da bo ta projekt zagotovo navdihnil naše kolege po vsem svetu,« je dejala Alina Odolska, vodja blagovne znamke pri Maybelline NY.
Polina Klekovkina, glavna izvršna direktorica pri Ffface.me, je dodala: »Ljudje ne opazijo več tradicionalnih oglaševalskih aktivnosti, zato se zavzemamo za njihovo pomladitev z več interaktivnosti. Ta aktivacija naj služi kot študija primera.«