McCann odpira vrata v Ljubljani
Agencija Ginger Communication Hub je postala partner agencijske mreže McCann za slovenski trg in bo odslej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana. Njihov slogan je »McCann Ljubljana – vodi nas razum, navdihuje nas strast«.
Kot pravijo, je nova agencija rezultat sinergije med v svojem razredu najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem skupine I&F in drznimi lokalnimi talenti. »Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in blagovnih znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih,« pravijo.
Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana, je ob vstopu novega igralca na trg povedal, da je njihov cilj slovenskemu trgu ponuditi najboljše strokovno znanje iz regije v tesnem sodelovanjem z lokalnimi talenti. »V McCann Ljubljana verjamemo v partnerstva in sodelovanja, ki prinašajo prodorne rešitve. Svet je v nenehnem pogonu, zato McCann ne ustvarja le kampanj, temveč tudi platforme in ekosisteme, ki se lahko spreminjajo in razvijajo skozi čas. V naših svetlih pisarniških prostorih boste našli zagnano, predano, radovedno in pripravljeno ekipo, ki bo z veseljem sprejela nov, izzivov poln projekt,« je povedal Anžlovar, ki je s tem tudi sam prevzel nov izziv, saj se je za novo poslovno pot odločil po enajstih letih dela v družbi Philip Morris International.
McCann Worldgroup je sicer ena od največjih agencijskih mrež na svetu z več kot 20.000 zaposlenimi v več kot 100 državah. Znana je kot začetnica sodobnega modela marketinške agencije in ustvarjalka nekaterih najbolj znanih oglaševalskih akcij.