oik
Aktualno

McDonald's močnejši kot kadar koli prej

Generalni direktor Chris Kempczinski je pohvalil vlogo marketinga pri krepitvi moči blagovne znamke McDonald's: »Naša blagovna znamka je v najmočnejšem položaju v zadnjih letih.«

Kempczinski je pripisal trenutno moč blagovne znamke okrepljeni vlogi marketinga pri spodbujanju poslovanja in vlagateljem na letni skupščini povedal, da lahko moč blagovne znamke pripišejo svojemu najboljšemu marketinškemu ustroju doslej.

»Naša blagovna znamka je očitno v najmočnejšem položaju v zadnjih letih,« je povedal vlagateljem med poročanjem o zadnjem četrtletju 2022 in rezultatih za celotno leto.

Prodaja McDonald'sa se je v zadnjih treh mesecih leta 2022 na globalni ravni povečala za kar 12,6 odstotka, prihodki v tem obdobju pa so dosegli 5,93 milijarde dolarjev. Medtem se je celoletna letna prodaja povečala za 11 odstotkov, letni prihodki pa so znašali 23,2 milijarde dolarjev. Kempczinski je poudaril pomen lanskih oglaševalskih akcij, ki naj bi med njihovimi strankami »zbujale precejšnje navdušenje«.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji