McDonald's močnejši kot kadar koli prej
Generalni direktor Chris Kempczinski je pohvalil vlogo marketinga pri krepitvi moči blagovne znamke McDonald's: »Naša blagovna znamka je v najmočnejšem položaju v zadnjih letih.«
Kaja Kovič
Kempczinski je pripisal trenutno moč blagovne znamke okrepljeni vlogi marketinga pri spodbujanju poslovanja in vlagateljem na letni skupščini povedal, da lahko moč blagovne znamke pripišejo svojemu najboljšemu marketinškemu ustroju doslej.
»Naša blagovna znamka je očitno v najmočnejšem položaju v zadnjih letih,« je povedal vlagateljem med poročanjem o zadnjem četrtletju 2022 in rezultatih za celotno leto.
Prodaja McDonald'sa se je v zadnjih treh mesecih leta 2022 na globalni ravni povečala za kar 12,6 odstotka, prihodki v tem obdobju pa so dosegli 5,93 milijarde dolarjev. Medtem se je celoletna letna prodaja povečala za 11 odstotkov, letni prihodki pa so znašali 23,2 milijarde dolarjev. Kempczinski je poudaril pomen lanskih oglaševalskih akcij, ki naj bi med njihovimi strankami »zbujale precejšnje navdušenje«.