McDonald's: Največja globalna oglaševalska akcija v zgodovini znamke
McDonald's je ob svetovnem prvenstvu v nogometu začel s svojo največjo oglaševalsko akcijo doslej, saj jo predstavlja v kar 75-ih državah. »Želiš iti v McDonald's?«
Kaja Kovič
Minuto dolg oglasni spot prikazuje, da je McDonald's postal pravi globalni fenomen in ga ljudje obožujejo po vsem svetu. V spotu gledalci slišijo 10 jezikov in štiri narečja, saj v zgodbi prikazujejo nogometne navijače iz različnih držav in kultur, ki pa imajo eno skupno točko – vsake toliko časa si zaželijo obiskati McDonald's in s seboj povabijo še prijatelja. Pri do zdaj največjem oglaševalskem projektu je blagovni znamki pomagala agencija Wieden+Kennedy.
V oglasu ne manjka zvezdniških imen
Oglasni spot je še toliko bolj privlačen zaradi pojavnosti TikTokove osebnosti Khabyja Lamea, K-pop glasbenika ITZYja, zvezdnika s Twitcha Edwina Castra in hollywoodskega igralca Jasona Sudekisa.
Globalna akcija, lokalne aktivnosti
Kljub temu, da je tržnokomunikacijska akcija globalnih razsežnosti, pa so iz McDonald'sa sporočili, da bodo aktivacije lokalizirane in specifične za različne trge, saj se bodo osredotočale na lokalne interese in kulture. Vse aktivacije bodo kljub različnostim na trgih vsebovale spodnji oglasni spot in povezave med ikonično rumeno in rdečo barvo blagovne znamke s kazenskimi kartoni na nogometnih tekmah.