McDonald's spodbuja srečne trenutke
V tujini bodo v nedeljo praznovali dan očetov, ob tej priložnosti pa je filipinska podružnica McDonald'sa v sodelovanju z agencijo Leo Burnett pripravila simpatično oglaševalsko akcijo »Srečni trenutki« (»Happy moments«).
Z akcijo so želeli poudariti, da so njihove restavracije kraj, kjer se lahko očetje ob svojem prazniku podružijo s svojimi otroki in med skupnimi obroki še poglobijo medsebojne vezi. »Že več kot 40 let je McDonald's s svojimi otroškimi meniji zaveznik generacij staršev, ki želijo deliti srečne trenutke s svojimi otroki. Kot blagovna znamka želimo vedno znova poudarjati, da smo kraj, kjer se dogajajo prijetni družinski trenutki, in to je tema, h kateri se vedno znova vračamo,« je ob tej priložnosti povedal Oliver Rabatan, pomočnik podpredsednika in vodja marketinga pri filipinskem McDonald'su.
Na fotografijah, ki jih je posnel priznani fotograf Ale Burset, so upodobili očete s svojimi otroki v trenutku, ko se v zabavnih preoblekah vračajo iz McDonald'sa, pri tem pa so želeli doseči čim bolj pristen občutek, zato so slike posneli na dejanskih ulicah in jih niso dodatno obdelovali.