mcd ocetje
Aktualno

McDonald's spodbuja srečne trenutke

V tujini bodo v nedeljo praznovali dan očetov, ob tej priložnosti pa je filipinska podružnica McDonald'sa v sodelovanju z agencijo Leo Burnett pripravila simpatično oglaševalsko akcijo »Srečni trenutki« (»Happy moments«).

Z akcijo so želeli poudariti, da so njihove restavracije kraj, kjer se lahko očetje ob svojem prazniku podružijo s svojimi otroki in med skupnimi obroki še poglobijo medsebojne vezi. »Že več kot 40 let je McDonald's s svojimi otroškimi meniji zaveznik generacij staršev, ki želijo deliti srečne trenutke s svojimi otroki. Kot blagovna znamka želimo vedno znova poudarjati, da smo kraj, kjer se dogajajo prijetni družinski trenutki, in to je tema, h kateri se vedno znova vračamo,« je ob tej priložnosti povedal Oliver Rabatan, pomočnik podpredsednika in vodja marketinga pri filipinskem McDonald'su.

Na fotografijah, ki jih je posnel priznani fotograf Ale Burset, so upodobili očete s svojimi otroki v trenutku, ko se v zabavnih preoblekah vračajo iz McDonald'sa, pri tem pa so želeli doseči čim bolj pristen občutek, zato so slike posneli na dejanskih ulicah in jih niso dodatno obdelovali.

mcd ocetje1

mcd ocetje2

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji