mcd ocetje
Aktualno

McDonald's spodbuja srečne trenutke

V tujini bodo v nedeljo praznovali dan očetov, ob tej priložnosti pa je filipinska podružnica McDonald'sa v sodelovanju z agencijo Leo Burnett pripravila simpatično oglaševalsko akcijo »Srečni trenutki« (»Happy moments«).

Z akcijo so želeli poudariti, da so njihove restavracije kraj, kjer se lahko očetje ob svojem prazniku podružijo s svojimi otroki in med skupnimi obroki še poglobijo medsebojne vezi. »Že več kot 40 let je McDonald's s svojimi otroškimi meniji zaveznik generacij staršev, ki želijo deliti srečne trenutke s svojimi otroki. Kot blagovna znamka želimo vedno znova poudarjati, da smo kraj, kjer se dogajajo prijetni družinski trenutki, in to je tema, h kateri se vedno znova vračamo,« je ob tej priložnosti povedal Oliver Rabatan, pomočnik podpredsednika in vodja marketinga pri filipinskem McDonald'su.

Na fotografijah, ki jih je posnel priznani fotograf Ale Burset, so upodobili očete s svojimi otroki v trenutku, ko se v zabavnih preoblekah vračajo iz McDonald'sa, pri tem pa so želeli doseči čim bolj pristen občutek, zato so slike posneli na dejanskih ulicah in jih niso dodatno obdelovali.

mcd ocetje1

mcd ocetje2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji