mcdonalds
Aktualno

McDonald's v organizacijo marketinškega tabora

Veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's bo v ZDA organizirala 11-tedenski marketinški tabor, na katerem bodo izobraževali različne talente v marketinški in medijski industriji. S projektom se prav tako borijo proti diskriminatorni praksi v panogi.

Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's bo v ZDA organizirala 11-tedenski marketinški tabor, na katerem bodo izobraževali različne talente v marketinški in medijski industriji. S projektom se prav tako borijo proti diskriminatorni praksi v panogi.

McDonald'su pri organizaciji tabora iCR8 pomaga neprofitna organizacija Marcus Graham Project. Skupaj želijo izobraziti in specializirati nabor talentov v marketinški in medijski industriji ter podreti vse stereotipe v marketinški panogi.

»Pop-up« agencija

Tabor iCR8 Bootcamp 2022 bo dvanajstim bodočim strokovnjakom za marketing nudil različna usposabljanja in mentorstva, kandidati pa se bodo učili tudi s prakso, saj bodo sodelovali pri  tržnokomunikacijskih akcijah za McDonald's. Marketinški tabor bo z udeleženci deloval kot pojavna, pop-up agencija, ki bo vzpostavljala marketinške in komunikacijske aktivnosti za blagovno znamko. Udeleženci tabora bodo imeli priložnost opravljati sestanke in pogovore z naročnikom, kot se to dogaja v pravih agencijah. McDonald's jim bo ob tem zagotovil razgovor za pripravništvo in začetne vloge pri dveh agencijah, The Golin Group in Wieden + Kennedy, ki verigi pomagata pri odnosih z javnostmi oziroma pri kreativnih marketinških projektih.

McDonald's vedno bolj vrača družbi

Medtem ko so v podjetju pred mesecem dni vzpostavili projekt, preko katerega pomagajo Južnoameričanom v filmski industriji , so že začeli projekt, s katerim spodbujajo marketinške talente v ZDA. V partnerstvu z organizacijo Marcus Graham ne želijo le izobraziti bodočih kadrov, temveč tudi podreti stereotipe, povezane z diskriminacijo v tem sektorju. »Dolgoletna in močno premajhna zastopanost temnopoltih strokovnjakov v marketinški industriji poudarja pomen programov usposabljanja, kot je iCR8 Bootcamp,« je v sporočilu za javnost povedal Lincoln Stephens, soustanovitelj in predsednik projekta Marcus Graham.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji