McDonald's v organizacijo marketinškega tabora
Veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's bo v ZDA organizirala 11-tedenski marketinški tabor, na katerem bodo izobraževali različne talente v marketinški in medijski industriji. S projektom se prav tako borijo proti diskriminatorni praksi v panogi.
Kaja Kovič
Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonald's bo v ZDA organizirala 11-tedenski marketinški tabor, na katerem bodo izobraževali različne talente v marketinški in medijski industriji. S projektom se prav tako borijo proti diskriminatorni praksi v panogi.
McDonald'su pri organizaciji tabora iCR8 pomaga neprofitna organizacija Marcus Graham Project. Skupaj želijo izobraziti in specializirati nabor talentov v marketinški in medijski industriji ter podreti vse stereotipe v marketinški panogi.
»Pop-up« agencija
Tabor iCR8 Bootcamp 2022 bo dvanajstim bodočim strokovnjakom za marketing nudil različna usposabljanja in mentorstva, kandidati pa se bodo učili tudi s prakso, saj bodo sodelovali pri tržnokomunikacijskih akcijah za McDonald's. Marketinški tabor bo z udeleženci deloval kot pojavna, pop-up agencija, ki bo vzpostavljala marketinške in komunikacijske aktivnosti za blagovno znamko. Udeleženci tabora bodo imeli priložnost opravljati sestanke in pogovore z naročnikom, kot se to dogaja v pravih agencijah. McDonald's jim bo ob tem zagotovil razgovor za pripravništvo in začetne vloge pri dveh agencijah, The Golin Group in Wieden + Kennedy, ki verigi pomagata pri odnosih z javnostmi oziroma pri kreativnih marketinških projektih.
McDonald's vedno bolj vrača družbi
Medtem ko so v podjetju pred mesecem dni vzpostavili projekt, preko katerega pomagajo Južnoameričanom v filmski industriji , so že začeli projekt, s katerim spodbujajo marketinške talente v ZDA. V partnerstvu z organizacijo Marcus Graham ne želijo le izobraziti bodočih kadrov, temveč tudi podreti stereotipe, povezane z diskriminacijo v tem sektorju. »Dolgoletna in močno premajhna zastopanost temnopoltih strokovnjakov v marketinški industriji poudarja pomen programov usposabljanja, kot je iCR8 Bootcamp,« je v sporočilu za javnost povedal Lincoln Stephens, soustanovitelj in predsednik projekta Marcus Graham.