McDonald's za večjo vključenost gluhih
McDonald's je na Finskem naredil korak k večji inkluzivnosti z videospotom gluhega raperja Signmarka, ki je ustvaril pesem za gluhe in naglušne.
McDonald's je spot predstavil med mednarodnim tednom gluhih, ki se je začel 18. septembra, akcija pa je nastala v sodelovanju z agencijo Nord DDB. Zasnovali so jo kot del McDonald'sove platforme »Togetherness«, ki spodbuja enakost in vključenost. V ospredju je Signmarkova pesem, ki je v izvirni obliki dolga dobre tri minute, za objavo v na televiziji in na spletu pa jo bodo ustrezno skrajšali. McDonald's je prenovil tudi svoje aplikacije in digitalne storitve v restavracijah, da bi izboljšal izkušnjo za gluhe stranke. »V današnjem svetu je inkluzivnost pomembnejša kot kdaj koli prej. Sodelovanje s Signmarkom je odličen primer, kako pri McDonald'su živimo naše vrednote in prikazujemo pomen vključevanja in povezanosti, ki se vedno začne z razumevanjem,« je ob tej priložnosti povedal Mats Nyström, direktor trženja pri McDonald's Finska.