gluhi
Aktualno

McDonald's za večjo vključenost gluhih

McDonald's je na Finskem naredil korak k večji inkluzivnosti z videospotom gluhega raperja Signmarka, ki je ustvaril pesem za gluhe in naglušne.

McDonald's je spot predstavil med mednarodnim tednom gluhih, ki se je začel 18. septembra, akcija pa je nastala v sodelovanju z agencijo Nord DDB. Zasnovali so jo kot del McDonald'sove platforme »Togetherness«, ki spodbuja enakost in vključenost. V ospredju je Signmarkova pesem, ki je v izvirni obliki dolga dobre tri minute, za objavo v na televiziji in na spletu pa jo bodo ustrezno skrajšali. McDonald's je prenovil tudi svoje aplikacije in digitalne storitve v restavracijah, da bi izboljšal izkušnjo za gluhe stranke. »V današnjem svetu je inkluzivnost pomembnejša kot kdaj koli prej. Sodelovanje s Signmarkom je odličen primer, kako pri McDonald'su živimo naše vrednote in prikazujemo pomen vključevanja in povezanosti, ki se vedno začne z razumevanjem,« je ob tej priložnosti povedal Mats Nyström, direktor trženja pri McDonald's Finska.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji