mcdonalds
Aktualno

McDonald'sovi »veseli obroki« za odrasle zanetili pravo evforijo

V ZDA so že postali takšna uspešnica, da so njihove restavracije preobremenjene, podjetje zaposlenim ponuja povišice in napredovanja, eBay pa gori od preprodaje figuric iz paketa.

McDonald's je torej na trg poslal svoj novi paket, Happy Meal za odrasle, v katerem potrošniki izbirajo med štirimi različnimi figuricami blagovne znamke Cactus Plant Flea Market. To so maskote Grimac, Hamburglar, Birdie in Cactus Buddyj.

Novi izdelki obujajo lepe spomine iz otroštva na menije Happy Meal, povezovanje z zelo znano modno blagovno znamko Cactus Plant Flea Market pa za potrošnike predstavlja dodatno spodbudo za nakup, saj je znamka zelo posebna in priljubljena. Znana je po edinstvenem vizualnem jeziku, ki združuje asimetrično tipografijo z napihnjeno grafiko, priljubljena pa je tudi zaradi sodelovanja s Kanyejem Westom, Travisom Scottom in znamkama Nike in Anti Social Social Club. V Cactus Plant Flea Marketu so za novi projekt z McDonald'som razvili tudi druge izdelke, vključno s majicami. Del privlačnosti ponudbe je njena omejena razpoložljivost, kar morda pomaga razložiti potrošniško blaznost, ki je v resnici nihče ni pričakoval.

Restavracije so namreč preobremenjene s kupci, prav tako njihova aplikacija za naročanje hrane, spletna mesta, kot je eBay, imajo že na stotine figuric po višjih cenah, slednje pa polnijo tudi družbena omrežja, kot so TikTok, Instagram in Reddit. McDonald'sove restavracije se ob evforiji in povečani prodaji soočajo s preobremenjenimi zaposlenimi v že tako kadrovsko nestabilnih časih, zato jim ponujajo različne bonitete, kot so povišice in napredovanja.

McDonald's je kot del oglaševalske akcije v sodelovanju z agencijo Wieden + Kennedy NYC ustvaril kratek film, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji