Med olimpijskimi igrami oglašujejo še več
Olimpijske igre so v polnem zamahu, mi pa smo preverili, kako so ta največji športni dogodek izkoristili nekateri slovenski oglaševalci. Zanimalo nas je predvsem, ali so v času iger povečali svoje oglaševalske aktivnosti.
»Vrzite kovanec za srečo naših olimpijcev«
V SKB banki so veliki podporniki športa, saj so že več kot 30 let glavni sponzor slovenske olimpijske reprezentance. Olimpijsko leto je zanje vedno zelo pomembno, saj je preko različnih športnih projektov, kampanj in aktivacij zelo športno obarvano. »Tudi letos ni nič drugače. V olimpijski kampanji 'Vrzite kovanec in zaželite srečo našim olimpijcem' lahko prav vsi z virtualnim metom kovanca zaželite srečo našim športnikom na prihajajočih olimpijskih igrah. Poleg kančka sreče, ki ga bo met kovanca na spletni strani www.skb.si/zasreco prinesel športnikom, pa je akcija tudi dobrodelno obarvana, saj bo SKB banka vsak met kovanca nagradila in zbrana sredstva po koncu akcije namenila Fundaciji Leona Štuklja in Miroslava Cerarja in na ta način prispevala k razvoju perspektivnih mladih športnikov,« pravijo.
Dodajo, da olimpijska kampanja podpira olimpijske vrednote, vztrajnost in trdo delo, ki se zrcalijo v uspehih naših športnikov. Z njo želijo spodbuditi nacionalno podporo slovenskemu športu in nas vse opomniti, da je šport, tako kot življenje, nepredvidljiv, zato pride vsak kanček sreče prav.
Oglaševanje olimpijske kampanje poteka preko digitalnih kanalov, televizijskega in zunanjega oglaševanja ter s podporo interne aktivacije. S prvim valom oglaševanja so začeli že maja, oglaševanje se je med poletnimi meseci stopnjevalo in svoj vrhunec doseglo z začetkom olimpijskih iger v Parizu. »Medijska strategija je bila premišljeno zastavljena, saj smo bili že v predolimpijskem obdobju s svojimi oglasi prisotni med najbolj gledanimi in spremljanimi športnimi dogodki – enako je tudi med olimpijskimi igrami, kjer bomo s televizijskim oglasom najpogosteje prisotni med oglasnimi bloki, ko tekmujejo slovenski športniki. V času olimpijskih iger boste naše oglase lahko opazili tudi na spletu, družbenih medijih, na zunanjih oglasnih panojih po Sloveniji ter na digitalnih svetlobnih oglasnih zaslonih na olimpijski promenadi v Ljubljani,« so povedali za MM.
»Oglaševalska sredstva bomo usmerili v privlačne oglasne bloke«
V A1 Slovenija pravijo, da je umeščanje oglasov znotraj večjih dogodkov ključno za prepoznavnost in pozicioniranje vsake blagovne znamke. »Vsekakor bomo izkoristili ta velik športni dogodek in oglaševalska sredstva usmerili v privlačne oglasne bloke. Ne bomo se osredotočali na otvoritev in zaključek, bomo pa svojo prisotnost, če se bo le dalo, prilagodili na discipline, kjer se obetajo slovenske kolajne,« pravijo.
Aktivni predvsem med paralolimpijskimi igrami
V Lidlu Slovenija svojo medijsko prisotnost okrepijo v okviru tekmovanj in prvenstev, katerih sponzorji so (UEFA EURO 2024, Lidl-Trek, svetovno in evropsko prvenstvo v rokometu). V okviru olimpijskih iger bodo z oglasi prisotni v običajnem obsegu; dodatne večje medijske pa izpostavljenosti ne načrtujejo. Kot zlati sponzor Zveze za šport invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja pa bodo s kampanjo »V športu mi ni para«, s katero želijo prispevati k prepoznavnosti slovenskega parašporta, okrepili oglaševanje na vseh medijskih kanalih v času letošnjih paralimpijskih iger.
»Dajmo, Matej!«
Spar Slovenija je kot eden od večjih oglaševalcev pri pomembnih dogodkih vedno prisoten. »Z namenom doseganja največje učinkovitosti smiselno umeščamo svoje vsebine preko celotnega marketinškega spleta, pri čemer seveda vključujemo tudi oglaševanje na televiziji. Pri tem sledimo podatkom gledanosti in sproti prilagajamo svoj načrt oglaševanja, da zagotovimo optimalno prisotnost svojih oglasov. Kot pa že vemo, so športne vsebine med najbolj gledanimi in takrat z oglasi lahko dosežemo širše občinstvo,« pravijo.
Na letošnjih olimpijskih igrah bodo najbolj zavzeto navijali za kolesarskega asa Mateja Mohoriča, saj so njega in njegovo ekipo Bahrain Victorious letos sponzorsko podprli kot izbrana trgovina in partner v prehrani. V partnerstvo so se podali z zavezo, da so vsa živila, ki poganjajo najuspešnejše kolesarje, na voljo tudi vsem njihovim kupcem.
»Naše skupne zgodbe postajajo večje«
»Kot sponzorji Olimpijskega komiteja Slovenije olimpijce pod okriljem znamke Laško podpiramo že od samega začetka in vsake olimpijske igre naše skupne zgodbe postajajo večje. Nazadnje smo na zimske olimpijske igre v sklopu ozaveščanja in opozarjanja na nezmožnost organizacije zimskih olimpijskih iger zaradi globalnega segrevanja peljali košček Triglavskega ledenika,« pravijo v Pivovarni Laško. Do danes se je Triglavski ledenik popolnoma stopil, zato letos na OI potuje Ekspedicija Triglav: Laško osvaja Pariz.
Slovensko zastavo, slovensko olimpijsko baklo in Laško pivo, ki teče tudi v Slovenski hiši v Parizu, sta Miha Deželak in Jan Filip Jordan Frangeš v ikonični zeleni katrci odpeljala na olimpijsko popotovanje do Pariza. Njuna misija je bila pokazati pravo navijaško srce in širiti zavest o športni deželi pod Triglavom. In seveda – z Laškim pivom nazdraviti s športniki in navijači ob športnih uspehih. Navijače so tako aktivirali preko družbenih omrežji Pivovarne Laško, kjer vsakodnevno objavljajo pripetljaje s poti in ustvarjajo mini serijo, ki jo gleda ter preko Radia 1 v etru spremlja na tisoče ljudi. Cilj ekspedicije je zbrati 2 milijona komentarjev, všečkov in delitev za podporo slovenskim športnikom na olimpijskih igrah. »Želimo si torej, da vsak Slovenec izrazi olimpijsko podporo, najbolj glasni pa smo tam, kjer so vsak delček dneva prisotni tudi navijači – na družbenih omrežjih,« še povejo.
Več medalj, več naročnin
V Telekomu Slovenije so v času olimpijskih iger pripravili posebno ponudbo, v kateri naročnikom svojih najbolj priljubljenih mobilnih paketov ob nakupu katere koli naprave Samsung LTE/5G z vezavo naročniškega razmerja podarjajo tri mesečne naročnine ter dodatno naročnino za vsako osvojeno olimpijsko medaljo naših športnikov. »Če torej naši športniki v Parizu osvojijo 5 olimpijskih medalj, bomo podarili 8 mesečnih naročnin. Hkrati svojim mobilnim naročnikom, ki bodo v Franciji med 26. julijem in 11. avgustom navijali za naše športnike, podarjamo neomejen prenos podatkov in turistično zavarovanje Brezskrbni,« pravijo.
Kampanja ob olimpijskih igrah je sicer sestavni del njihovih oglaševalskih aktivnosti. Zasnovana je tako, da bo dosegla čim širšo ciljno skupino. Protagonisti v kampanji pa so sami olimpijci, za katere bodo kot največji podpornik slovenskega športa seveda navijali tudi med prenosi olimpijskih iger. Pripravili so tudi »Spodbudnico«, katere namen je širiti podporo olimpijcem med Slovenkami in Slovenci. Spodbudnica je sama po sebi navijaška pesem, hkrati pa z njo želijo tudi ozaveščati o pomenu pametnega navijanja v okviru pobude »Navijajmo pametno«. »S pobudo v sklopu naše komunikacijske platforme 'Uživajmo pametno' nagovarjamo tudi športni del vedenja in spodbujamo k odgovornemu navijanju, tako v digitalnih kot tudi realnih svetovih,« so še povedali za MM.