orion
Aktualno

Med prejemniki nagrad orion tudi oglasi za Lesnino

Zavod AIPA je že drugo leto zapored podelil nagrade za presežke na področju avdiovizualnih (AV) del. Med nagrajenimi deli je tudi serija treh oglasnih spotov za Lesnino.

Zavod AIPA, ki se ukvarja z uveljavljanjem avtorskih pravic za igralce, avtorje in producente avdiovizualnih del, redno spremlja gledanost slovenskih AV-del in tudi letos so pozitivno presenečeni nad rezultati.

V eni od kategorij, poimenovi butnskala, je nagrado prejela serija hudomušnih oglasov, ki so jo za Lesnino ustvarili v agenciji Futura DDB. Žirija, v kateri so bili kolumnist Leon Magdalenc, publicistka Jedrt Jež Furlan, likovna umetnica Zora Stančič in arhitekt Boštjan Vuga, je avtorsko drznost in ustvarjalno izvirnost prepoznala v kreativnem direktorju Zoranu Gabrijanu, režiserju Mihi Mlakerju in direktorju fotografije Simonu Pintarju. Iz AIPE so razložili, da so oglasni spoti del sodobne zgodovine popularne kulture in domislice, o katerih se govori na vsakodnevni ravni. Oglase so označili za izredno duhovite in učinkovite. (Opis akcije preberite TU

Najini mostovi, zvezda slovenske televizije

Nagrado za najbolj gledano domače avdiovizualno delo na kabelski televiziji v letu 2021 je dobila nadaljevanka Najini mostovi, katere najbolj gledano epizodo (33. epizodo tretje sezone) si je na POP TV ogledalo skoraj 340 tisoč gledalcev. Drugo zvezdo oriona je dobila nadaljevanka Primeri inšpektorja Vrenka, katere najbolj gledana epizoda Zlatovranka na TV Slovenija 1 je pritegnila nekaj čez 330 tisoč gledalcev. Sledila jima je nadaljevanka Sekirca v med (prav tako v produkciji POP TV), dokumentarni film Divja Slovenija, na petem mestu je mladinski film Košarkar naj bo 2, na šestem nadaljevanka Zelena Generacija – epizoda Vesela motika, sedmo mesto pa pripada filmu Maribor Vijolč'ni. Igralske dosežke je žirija izbirala med omenjenimi sedmimi najbolj gledanimi AV-deli ter nagradila Gajo Filač za vlogo v filmu Košarkar naj bo 2, Daria Vargo za vlogo v nadaljevanki Primeri inšpektorja Vrenka in Mateja Zemljiča za vlogo v nadaljevanki Najini mostovi.

Butnskala, nagrada brez predsodkov

Določena AV dela zaradi različnih razlogov ne beležijo rekordnih rezultatov, vendar so vredni pozornosti. Sem sodijo manjši avdiovizualni prispevki v sklopu večjih oddaj, videospoti in oglasi, ki jih krasi opažen preboj in imajo vpliv na slovensko občinstvo. Nagrada se imenuje butnskala, ker je to nagrada brez omejitev in predsodkov. Poleg hudomušnih oglasov za Lesnino sta nagrado dobili še Mojca Dumančič za dokumentarni film V žrelu kapitala in Urška Djukić za kratki animirano-dokumentarni film Babičino seksualno življenje.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji