PRPR
Aktualno

Med prejemniki nagrad PRO PR Globe tudi Slovenci

Med dobitniki nagrad PRO PR Globe so tudi Ksenija Benedetti, Judita Vrečar in Boris Črnič.

PRO PR Globe Awards so namenjene posameznikom, ki s svojim delom prispevajo k boljšemu dojemanju in pozicioniranju poklica odnosov z javnostmi na lokalni in globalni ravni. Nagrade bodo podeljene na 18. konferenci PRO PR v Termah Olimia.

Med dobitniki nagrad so tudi Ksenija Benedetti, Judita Vrečar, Boris Črnič ter mesto Žalec kot Vision City. Poleg njih jih bodo prejeli še Melina Kamerić in Nino Ćorić iz Bosne in Hercegovine, Dragana Crvenica in Olivera Djukanović iz Črne gore, Irena Kurtanjek in Dražen Dumančić iz Hrvaške, Grzegorz Szchapanski iz Poljske, Fabio Marando iz Italije, Dick Fedorcio, David Holdstock in Eva Maclaine iz Združenega kraljestva, Maribel Königer iz Nemčije, Dušan Marković iz Makedonije in Carlos Chaguaceda iz Španije. 

Jasna komunikacija kot ključ do reševanja težav

Ključ do uspešnega reševanja težav in kriznih situacij v organizacijah in podjetjih je jasna komunikacija. Na 18. konferenci za odnose z javnostmi PRO PR, ki bo od 1. do 4. junija v Termah Olimia v Podčetrtku, bodo regionalni in mednarodni strokovnjaki predavali, kako komunicirati na najbolj učinkovit način. Konferenco bo otvoril Francis Ingham, generalni direktor Združenja za odnose z javnostmi in komuniciranje (PRCA), glavni direktor Mednarodne organizacije komunikacijskih svetovalnih agencij (ICOO in generalni direktor LGComms. (Pogovor z njim, v katerem pripoveduje tudi o aktualnem stanju v panogi odnosov z javnostmi, si lahko preberete v aktualnem MM-u, #491). Udeleženci bodo sicer znanja nabirali na 17 predavanjih, 4 delavnicah in okrogli mizi o odgovornem komuniciranju, ki jo bo vodila Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji