Mediatoolkit s popolno prenovo blagovne znamke
Mediatoolkit obrača novo stran v svojem poslovnem razvoju, saj so se v podjetju odločili popolnoma spremeniti blagovno znamko in se preimenovati v Determ.
Mediatoolkit s sedežem v Zagrebu je v Sloveniji dobro poznano orodje spremljanja medijev in družbenih omrežij, ki pomaga slediti, analizirati in pridobiti vpoglede o različnih blagovnih znamkah. V podjetju so se odločili, da bodo na začetku februarja obrnili nov list v poslovanju in se preimenovali v Determ. To ime predstavlja močnejšo in bolj konsistentno znamko, ki je popolnoma prilagojena poslanstvu in viziji podjetja, so sporočili.
Usklajevanje identitete znamke in podjetja
Od leta 2014 je imel Mediatoolkit jasno poslanstvo – pomagati ljudem pri iskanju in razumevanju relevantnih medijskih informacij za sprejemanje pravih poslovnih odločitev. Vizijo je ves čas spremljala močna kultura podjetja, predana kakovosti, napredku, transparentnosti, odgovornosti in skupnosti, navajajo.
Medtem ko so vrednote podjetja ostajale enake, pa podoba in identiteta znamke nista v tolikšni meri odražali njenega napredka in dosežkov. »Preznamčenje je bil edini manjkajoči del v naši sestavljanki in novo ime je najpomembnejša sprememba v tem procesu,« je prepričan Igor Kranjčec, vodja marketinga v (zdaj) Determu.
»Naravnost oboževali smo svoje staro ime. Celo toliko, da si nismo hoteli priznati, da ga je bilo precej težko izgovoriti in da so ga mnogi naročniki pisali napačno. Ko imate ime, ki ga ljudje pogosto ne znajo niti poiskati, je težko pričakovati, da boste naredili velik korak naprej. Sprememba je bila enostavno nujna,« pa je dodala Iva Anušić, strokovnjakinja za produktni marketing v Determu.
Zakaj Determ?
Ime Determ je ime, ki izhaja iz angleškega izraza za izraz, odločen, določiti – term /determined/determine. Prav tako se navezuje na poslanstvo podjetja, ki želi določiti (determine) in posredovati relevantne informacije (terms) naročnikom, da so ti posledično odločeni (determined) pri sprejemanju svojih poslovnih odločitev.
Novi slogan »Make sense« (»Osmisliti«) povzema osredotočenost podjetja na posredovanje zanesljivih in pomembnih podatkov pri sprejemanju poslovnih odločitev.