z
Aktualno

Mercator odprl drugo sezono M TikTok Dance Akademijo

Kot pravijo v Mercatorju, se zavedajo pomembnosti športnih aktivnosti med mladimi in kako na pravi način dostopati do njih, zato so zasnovali drugo sezono največjega plesnega izziva.

Akademija M TikTok Dance Vol. 2 je inovativen plesni natečaj, ki se začne na med mladimi nadvse priljubljeni platformi TikTok, zaključi pa na dvodnevnem dogodku v živo, kjer strokovna žirija skozi kvalifikacije, polfinale in finale izbere zmagovalca. V prvi sezoni je sodelovalo je več kot 100 tekmovalcev iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Črne gore, letos pa po zelo uspešni prvi sezoni pričakujejo še večjo udeležbo.

Plesni izziv z razlogom

Ples ima številne pozitivne učinke na mlade, saj spodbuja njihovo samozavest, omogoča jim, da se izrazijo in se bolje počutijo v svojem telesu. Učenje ne pomeni le krepitve fizičenga zdravja; učenje plesnih korakov in vzorcev namreč zahteva koncentracijo, kar pomaga mladim razvijati kognitivne sposobnosti, omogoča, da izražajo čustva, ples krepi njihove socialne veščine, ker morajo sodelovati z ostalimi plesalci, obenem pa je ples tudi odličen način za sprostitev in zmanjšanje stresa, kar pomaga mladim obvladovati pritiske in izzive vsakdanjega življenja. Ustvarjalni izraz skozi ples omogoča mladim, da razvijajo svojo umetniško o plat, kar krepi kreativnost. Na vse te pozitivne učinke pa mladi pogosto pozabljajo, medtem ko drsajo po mobilnih zaslonih, zato so se pri Mercatorju odločili aktivirati generacijo Z prav preko TikToka, njihovega priljubljenega družbenega omrežja.

Na pravi način do ciljne skupine

Glavna nagrada je vredna tri tisoč evrov, plesalce pa bo ocenjevala strokovna žirija, v kateri so Žiga Sotlar, večkratni državni prvak, plesalec in koreograf, Sara Jo, srbska pevka in performerka, ki je osvojila celotno regijo, in Žiga Kukovič Kuxala, slovenski TikTok vplivnež.

Največji regionalni plesni TikTok izziv traja do 18. novembra 2023, celoten talent show pa bo na voljo na ogled na platformi M Soseska, pravijo v Mercatorju. Kristina Gregorc, direktorica digitala, uporabniške izkušnje in M Soseske v Mercatorju, pri tem dodaja: »V določenem življenjskem obdobju mi je ples pomenil vse – odklop, izražanje, družbo, ustvarjanje, sprostitev in aktivnost, zato vem, kakšen vpliv ima lahko na mlade. Prav zaradi tega sem toliko bolj navdušena, da imamo z ekipo možnost in priložnost že drugo sezono ustvarjati tako izjemen plesni projekt, ki povezuje celotno regijo in hkrati nam in našim partnerjem omogoča pristen stik s ciljno skupino, ki jo je sicer zelo težko doseči.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji