mmm
Aktualno

Mercator prevzema trgovsko verigo Tuš

Lastnica Mercatorja, hrvaška skupina Fortenova, je sklenila posel z Energotušem, v skladu s katerim prevzema njegov malo- in veleprodajni segment. Segment drogerij naj bi ostal v lasti družine Tuš.

Transakcija naj bi bila vredna okoli trideset milijonov evrov, povezovanje Mercatorja in Engrotuša pa bo zdaj presojal še varuh konkurence, ki bo natančno pregledal stanje na področju dobaviteljev. Lastnik Mercatorja bi namreč z nakupom Tuša povečal svoj nabavni volumen, kar bi izboljšalo njegovo pogajalsko pozicijo – predvsem v odnosu s slovenskimi dobavitelji, denimo Fructalom, Panvito ali Dano. Ker pa je posel vseeno sklenjen, je Andraž Tuš, prokurist Engrotuša, na novinarski konferenci izjavil: »Po večmesečnih pogajanjih smo se odločili za prodajo kupcu, ki je po naši oceni najboljša izbira za zaposlene, poslovne partnerje in razvoj osnovne dejavnosti podjetja. Verjamemo, da bo imelo to povezovanje pozitivne učinke za slovensko gospodarstvo. Predvsem pa bodo imeli več koristi kupci.«

Drugi možni kupec Energotuša je bila nemška skupina Rewe.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji